• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwsgroep instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier doet ie het ook weer.

Vermoed dat ze een migratie hebben uitgevoerd. Als dat zo is, dan hadden ze wel de gebruikers mogen informeren.

Wat verwacht je als je een keer vergeet geld over te maken heb je bij wijze van de volgende meteen aan mailtje in je mailbox. Ik begin toch wel langzaam te twijfelen over mijn Z3 verbinding. 70 euro betalen per maand begint me een beetje te vervelen, voordat geld wil ik minimaal een verdrie dubbeling van mijn snelheid! En downloaden via nieuwsgroepen momenteel nog langzamer dat als ik via torrent zou downloaden.
 
Hier nog steeds "rejected" en geen telefonie. Aangezien mijn internet aansluiting en @home mail nog wel werken zit er nog wel ergens iets van mij in het systeem van Ziggo, wat en waar blijkt erg moeilijk te vinden. :censored:
 
Hier in Drunen ook al sinds 2 dagen niet meer van de nieuwsserver van @home kunnen downloaden. Het viel me vorige week ook al op dat de download snelheid (die voorheen altijd strak op ca 1,42 MB/sec zat) ineens begon te schommelen tussen 500 en 1000 kB/sec. Ik kan trouwens ook niet meer op "mijn Ziggo" inloggen. Ook via de site van @home kan ik niet eens mijn factuur inkijken. Een mailtje naar de klantenservice levert een standaard antwoord op dat het zo spoedig mogelijk in behandeling wordt genomen. Ik wacht nu al een week op antwoord.
Voor de problemen met de nieuwsserver neem ik al geen contact meer op met Ziggo/@Home. Dat heb ik enkele maanden geleden voor een kennis van mij gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd of je krijgt de meest onnozele oplossingen.
Ben voor het downloaden van de nieuwsservers maar weer terug gegaan naar de altijd betrouwbare servers van Eweka. Kost iets, maar dan heb je ook iets...
 
Hier in Drunen ook al sinds 2 dagen niet meer van de nieuwsserver van @home kunnen downloaden. Het viel me vorige week ook al op dat de download snelheid (die voorheen altijd strak op ca 1,42 MB/sec zat) ineens begon te schommelen tussen 500 en 1000 kB/sec. Ik kan trouwens ook niet meer op "mijn Ziggo" inloggen. Ook via de site van @home kan ik niet eens mijn factuur inkijken. Een mailtje naar de klantenservice levert een standaard antwoord op dat het zo spoedig mogelijk in behandeling wordt genomen. Ik wacht nu al een week op antwoord.
Voor de problemen met de nieuwsserver neem ik al geen contact meer op met Ziggo/@Home. Dat heb ik enkele maanden geleden voor een kennis van mij gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd of je krijgt de meest onnozele oplossingen.
Ben voor het downloaden van de nieuwsservers maar weer terug gegaan naar de altijd betrouwbare servers van Eweka. Kost iets, maar dan heb je ook iets...

Probeer eens in het password geen hoofdletters te gebruiken toen was het bij mij goed
 
Probeer eens in het password geen hoofdletters te gebruiken toen was het bij mij goed
Bedankt voor de tip maar ik weet dat paswoorden hoofdletter gevoelig zijn. Alle instellingen staan goed en username/password zijn goed ingesteld. Ik heb het afgelopen jaar gebruik gemaakt van de @home nieuwsserver en sinds een paar dagen kom ik er niet meer op. Via payservers download ik al enkele jaren dus het instellen van de download software is ook niet meer nieuw voor mij. Wat ik ook al eerder gelezen heb: ik denk dat men bezig is met een migratie naar Ziggo. Het zou wel zo netjes zijn als men dan de klanten hierover informeert.
 
Hier doet ie het ook weer.

Vermoed dat ze een migratie hebben uitgevoerd. Als dat zo is, dan hadden ze wel de gebruikers mogen informeren.


Uur geleden kon ik nog download en nu doet ie het weer niet. En weer authentication rejected. Aan mijn instellingen ligt het dus niet :shock:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan