Geen interactieve (meer)?

Hi Rolfio,

We hebben nieuws voor je! Wanneer je in het menu naar aanbieders gaat kan je daar NGC en Discovery vinden. :wink:

Veel kijkplezier.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare

Leuk dat deze optie er nu is, maar dat is niet wat ik bedoel... Ik wil graag programma's van deze zenders terug kunnen kijken op de manier van Ziggo GO, zoals ik die wel eens op mijn laptop gebruik. Daar staat namelijk veel meer wat ik kan terugkijken, denk zelfs alles. Via Ziggo on Demand kan dit niet. Dat zou ik graag willen. Het liefst ook nog in HD kwaliteit...
 
Ik wil graag programma's van deze zenders terug kunnen kijken op de manier van Ziggo GO, zoals ik die wel eens op mijn laptop gebruik.

Helder! Hier moet ik je helaas in teleurstellen. De Horizon mediabox en Ziggo GO hebben de optie voor Replay TV. Daarmee is het inderdaad mogelijk om meer programma's terug te kijken. Deze optie bestaat niet op het On Demand platform van de voormalig Ziggo Mediaboxen of de CI+ 1.3 module.

Uiteraard zijn we dit wel steeds meer aan het samenvoegen maar de optie voor Replay TV is helaas (nog) niet mogelijk voor jou. Misschien dat er gekeken wordt of de programma's via On Demand aangeboden kunnen worden maar ben bang dat dit er niet in zal gaan zitten. :-(

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Dat is dan jammer... Zit er dan nog een Ziggo GO app in de pijplijn voor Tizen OS (besturingssysteem van mijn nieuwe smart tv)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er al duidelijkheid wanneer Replay tv/On Demand/HBO content gestreamd kan worden via de Chromecast ?
 
Is er al duidelijkheid wanneer Replay tv/On Demand/HBO content gestreamd kan worden via de Chromecast ?

HBO content moet je via Chromecast kunnen afspelen. Replay TV is helaas (nog) mogelijk. Of dit wel gaat komen durf ik op dit moment nog niet te zeggen.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Helaas, geen plannen (nog).

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
Inmiddels weer 5 jaar geleden sinds dit antwoord, zit er anno 2022 ziggo go app aan te komen voor Samsung tv. Zij er inmiddels al genoeg verkocht lijkt mij om hier iets aan te doen.
 
Terug
Bovenaan