• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV Gids

V

velsen68

Zodra ik programma's wil opnemen via "gids" krijg ik bij de meeste zenders te zien: Geen programma gegevens beschikbaar. Als ik dan verder klik naar de volgende tijd , kom ik ineens uit op 2 dagen later.

Ziggo weet geen oplossing. Zou liggen aan de kabel. Dit is het 1e antwoord dat je altijd krijgt. Heb 3 "deskundigen" aan de lijn gehad met iedere keer nonsens verhalen. Ik zou nu moeten wachten op een update van de Horizon box welke er binnenkort schijnt aan te komen.

Wie weet de oplossing
 
Zodra ik programma's wil opnemen via "gids" krijg ik bij de meeste zenders te zien: Geen programma gegevens beschikbaar. Als ik dan verder klik naar de volgende tijd , kom ik ineens uit op 2 dagen later.

Ziggo weet geen oplossing. Zou liggen aan de kabel. Dit is het 1e antwoord dat je altijd krijgt. Heb 3 "deskundigen" aan de lijn gehad met iedere keer nonsens verhalen. Ik zou nu moeten wachten op een update van de Horizon box welke er binnenkort schijnt aan te komen.

Wie weet de oplossing
Heb je je Horizonbox al eens een 30 minuten in stand-by gezet zodat de Horizonbox de kans krijgt de epg gids bij te werken?
 
Heb inderdaad deze handeling al gedaan
 
Hier heb ik bijna hetzelfde. Sinds zondag. De gids springt niet vooruit maar het niet beschikbaar zijn van informatie is ook hier het geval bij diverse zenders. Ingestelde programma's worden dan niet opgenomen. De inhoud van de gids voor wat betreft het niet beschikbaar zijn van gegevens veranderd ook steeds. Is geen peil op te trekken. Bij mijn schoonvader speelt precies hetzelfde. Voor zondag heb ik hier geen last van gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb daar nu ook last van sinds deze dagen. Een herstart van de HB wil het probleem soms oplossen maar is geen echte oplossing natuurlijk.

Je zit weer 5 min te wachten voor je TV kunt kijken.
Er is duidelijk iets aan de hand bij Ziggo. Nu moeten zijn dit ook gaan erkennen en onderzoeken.

Niets is irritanter dan dat je iets wil in programmeren en er geen info beschikbaar is.
 
Ik zie nu dat hij bij mij toch ook doorspringt naar 2 dagen verder.
 
Heb net contact gehad met ziggo. Nadat het eerst aan mijn bekabeling zou liggen, uit/aan etc geen verandering gaf ben ik naar fabrieksinstellingen teruggegaan. Nu doet de gids het weer
 
Ik heb vorige week zaterdag hetzelfde gehad en met behulp van de medewerker van Ziggo/Horizon afdeling goed op weg geholpen. Dezelfde actie uitgevoerd als limpie_ton maar ook naar instellingen/voorkeursinstellingen/automatisch naar stand-by/aan


Groetjes Frank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opnemen

Ik heb precies hetzelfde probleem , ook het verhaal van kabels etc. komt mij bekend voor. Uit eindelijk kwam het hoge woord eruit : het was bekend bij Ziggo en dat ik maar op de volgende update van januari 2017 moest wachten. Op mijn vraag waarom er niets vermeld wordt bij de storingen van Ziggo kwam een niets zeggend antwoord. Tot op heden wordt er nog niets vermeld op de site. Waarom de update niet terug zetten waar geen problemen mee waren ? Nu moeten we maar aanmodderen .
 
Horizon gids

Vervolg , heb toch maar de horizon ( n.a.v. Het verhaal van Ziggo en div. andere forumleden ) naar fabrieksinstellingen terug gezet, het heeft een week geholpen.
Vandaag weer terug naar af. Ziggo , wanneer komen jullie met een oplossing ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan