BulletNL

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jocola

BulletNL, heeft mij via PM toegegeven dat hij van de forumleiding meerdere identiteiten er op na mag houden. Ik vind dit een ONTOELAATBARE situatie, want op deze manier kan hij elke uit de hand gelopen discussie onder een andere identiteit weer oppakken, op deze manier draait hij hier de niets vermoedende members een rad voor de ogen. De forumleiding schiet hier dan ook behoorlijk te kort. Discussies worden door hem dan ook met medeweten en goedkeuring van de forumleiding zodanig "gemanipuleerd" dat de ANTI-Ziggo angel zo snel mogelijk uit een discussie moet worden getrokken. Deze persoon "verneukt" op deze manier talrijke discussies en wrijft menig forumbezoekers behoorlijk tegen de haren in met constante PRO-Ziggo sentiment. Ik zal verder géén discussie meer aangaan met deze persoon. Tot slot en nogmaals DE FORUMLEIDING SCHIET HIER BEHOORLIJK TE KORT.

Reageren zal weinig zin hebben want dit bericht zal men wel zo snel mogelijk verwijderen

........en jocola2 :mrgreen: mag men opheffen, want mijn tweelingbroer vind dit forum maar niks
 
Ondanks dat dit topic de potentie heeft om te gaan bashen, vind ik een reactie wel op zijn plek, zoals ik ook in een eerder topic al had geplaatst:
------------------
Het zou de forumleiding sieren om hier een stukje aan te wijten. Het kan natuurlijk niet dat dit op een forum met mede weten in stand gehouden wordt.

Als een topic ontspoort of te persoonlijk wordt is het normaal dat een mod ingrijpt, dat wordt niet gedaan, dus lopen discussies misschien wat door elkaar en ontstaat er een welles nietes situatie....waarbij sommige met een ander account verder kunnen. Onacceptabel als je het mij vraagt.... zelf ook mod van een forum, maar dit heb ik nog niet eerder gezien of in een beleid van een forum gezien.

Verder vraag ik mij af welke topics nu wel zuiver zijn, je weet immers helemaal niet hoeveel mensen er werkelijk aanwezig zijn. Kan een topic vol mensen zijn maar in werkelijkheid twee mensen.

Ik hoop dan ook van harte dat de forumleiding hier een uitleg kan en wil geven... Want dit kan m.i. niet :no:
 
Bullet heeft het ook zelf gepost. Ben hier ook verbaasd over. normaal wordt dit niet toegestaan, en nu zelfs vanuit forumleiding geadviseerd?:roll:

Verwacht een goed verhaal van de leiding, maar verwacht het eigenlijk niet. Hoe verspeel je als forum je geloofwaardigheid?
 
Voor Ziggo medewerkers en personen die pro-Ziggo zijn gelden op dit forum kennelijk andere regels om ervoor te zorgen dat er klachten over Ziggo zo snel mogelijk de kop worden ingedrukt.
 
tja als je zegt/denkt "besmet" te zijn, en daarom een andere naam aanmaakt, en je op de zelfde manier van disuseren door gaat dan zullen er altijd mensen zijn die de manier van discuseren zullen herkennen, zeker als je stopt onder je "echte" naam.

niet slim van wie dan ook
 
BulletNL, heeft mij via PM toegegeven dat hij van de forumleiding meerdere identiteiten er op na mag houden. Ik vind dit een ONTOELAATBARE situatie, want op deze manier kan hij elke uit de hand gelopen discussie onder een andere identiteit weer oppakken, op deze manier draait hij hier de niets vermoedende members een rad voor de ogen. De forumleiding schiet hier dan ook behoorlijk te kort. Discussies worden door hem dan ook met medeweten en goedkeuring van de forumleiding zodanig "gemanipuleerd" dat de ANTI-Ziggo angel zo snel mogelijk uit een discussie moet worden getrokken. Deze persoon "verneukt" op deze manier talrijke discussies en wrijft menig forumbezoekers behoorlijk tegen de haren in met constante PRO-Ziggo sentiment. Ik zal verder géén discussie meer aangaan met deze persoon. Tot slot en nogmaals DE FORUMLEIDING SCHIET HIER BEHOORLIJK TE KORT.



Mag ik jou er op wijzen dat een PM tussen 2 gebruikers wereldkundig maken volgens de voorwaarden van deze website net zo fout is.........
Daarbij, je weet wat ik jou heb geschreven over meerdere accounts van jou op een andere website.

Dus een heel sterk pot verwijt de ketel verhaal......
 
Beetje vreemd dat zoiets toegestaan word , tast de geloofwaardigheid behoorlijk aan .
Hoe nobel misschien het advies van het forum is geweest , dit moet je niet willen. :?
Denk ook dat je na enige tijd snel door de mand valt door eigen schrijfstijl die onmiskenbaar bij een persoon hoort .
Erger zou het zijn als persoon dan probeert om op andere manieren te reageren.
 
Hoe kan iemand die zelf moderator is op het Gathering of Tweakers forum zo fout bezig zijn op een ander forum? Integriteit komt in zijn woordenboekje kennelijk niet voor.
 
Alleen een post van mij (ongeacht de inhoud) werkt als een rode lap, wanneer een medewerker van deze site mij dan het advies geeft om niet onder mijn account te posten doe ik dat. Al was het maar voor de rust op dit forum.

Wanneer anderen dit aangrijpen om allemaal andere drogredenen aan te voeren moeten ze dat vooral doen. Laat staan dat deze zelfde persoon de site regels zelf ook net zo overtreed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan