• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummering van zenders/kanalen in een favorietenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

VEH

Bij mijn pas verworven tweedehandse Humax 5200c kan je, voor de nummering van zenders in een favorietenlijst, kiezen tussen oplopende/opeenvolgende nummering of de originele Ziggo kanaalnummers.


Bij mijn Humax 5050 waren die favorieten altijd oplopend/opeenvolgend genummerd en is er ook geen mogelijkheid om anders te kiezen, althans ik kan het niet vinden.


Tijdens het in gebruik nemen van de 5200 heb ik de bijbehorende AB gebruikt. Beide apparaten 5050 en 5200 staan naast elkaar. De 5050 reageerde ook op AB van de 5200. Ik heb er geen aandacht aan besteed en wilde als ik klaar was met spelen daarna wel de AB mode gaan veranderen.


Toen ik de 5200 naar mijn wens had geconfigureerd heb ik de AB mode voor de 5200 veranderd en beide apparaten in standby gezet.


Wie schets mijn verbazing dat, toen ik de 5050 aan zette, de favorieten in de 5050 nu de oorspronkelijke Ziggo kanaalnummers laten zien. De volgorde van de favorieten is nog steeds hetzelfde, maar de nummering is omgezet van oplopend/opeenvolgend naar de oorspronkelijke kanaalnummers. Dat moet gebeurd zijn terwijl ik met de 5200 in de weer was en de 5050 ook op commando’s van de AB van de 5200 reageerde. Wat ik allemaal precies en in welke volgorde gedaan heb weet ik natuurlijk niet meer. Ook heb ik nog de verlopen smartcard van Ziggo weer aan de praat gekregen met de herstelknop op de ziggo site; maar ik kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft.


De vraag is dus: heeft iemand zoiets ook meegemaakt en kan men op één of andere manier de nummering van favorieten zenders in 5050 weer terug zetten naar oplopende/opeenvolgende nummering.
 
Niet goed gezocht in de handleiding. :mrgreen:

Staat op blz 29. Hoofdstuk 5.1; Zenderlijst favoriet en dan onder menu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan