• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Registratie smartkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Stamp

Ik heb onlangs het itv totaal paket met de cisco ontvanger aangeschaft.
Instalatie ging goed kaart geeft aan dat hij geregistreert is, maar helaas als ik naar uitzending gemist of tv-theek ga geeft hij aan dat ik hier een abbo op moet aanschaffen.

Hierover heb ik de helpdesk gebelt en deze vertelde mij dat dit tijdens de preview periode niet kon (2 weken dus).
Mijn vraag is dus is dit normaal aangezien er op de website staat dat als het niet bevalt je binnen 7 dagen de decoder terug kan sturen en je abbo ongedaaan kan maken.

Maar hoe zou ik dit abbo kunnen testen in die 7 dagen als mijn abbo pas na de preview periode (14 dagen dus..) word geactieveerd...?

Update:
Na wat meer gelezen te hebben hier heb ik mijn smartcart maar eens via mijn Ziggo geactiveert.. nu "doen" ooit gemist en net gemist het wel maar krijg ik heel veel storing hierop en tv-theek geeft nog steeds aan dat dat ik mij hierop moet abboneren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Overigens, als ik de smartcard op mijn ziggo probeer the activeren, krijg ik deze niet in het ''lijstje'' met geactiveerde smartcards te zien. In het menu van de cisco staat dat de kaart geactiveerd is. Tv-theek werkt niet, net gemist etc wel.
 
Laat ik nu hetzelfde hebben :)
Echter vandaag is me toegezegd dat het volgende week allemaal gaat werken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan