• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fotos kleinformaat bij DLNA

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johla

Ik heb sinds kort een 5200C. Alles verloopt prima. Echter op 1 ding na. Als ik fotos van mijn NAS wil afspelen op TV dan worden deze zeer klein weergegeven op het TV scherm. Wellicht is het een instelling maar ik kan hem niet vinden. Wie kan mij hier bij helpen?
 
Met de beeldscherminstelling van je TV kun je het formaat wijzigen. Je loopt dan wel het risico dat de foto's wat korrelig worden weergegeven.
Van belang is dus dat je foto's die op je NAS of PC staan opgeslagen de juiste kwaliteit of grootte hebben.

Arnold
 
Ik heb sinds kort een 5200C. Alles verloopt prima. Echter op 1 ding na. Als ik fotos van mijn NAS wil afspelen op TV dan worden deze zeer klein weergegeven op het TV scherm. Wellicht is het een instelling maar ik kan hem niet vinden. Wie kan mij hier bij helpen?

Met een foto op de harde schijf van de Humax werkt dit:
pijltje naar rechts (>) start Diashow, dan stop (||).
Zie ook 'Dia modus' in de handleiding.
 
Het vreemde is dat mijn foto's die op de PC staan wel in groot formaat worden weergegeven maar de foto's op mijn Nas niet. Iemand een idee hoe dat kan?
 
Het vreemde is dat mijn foto's die op de PC staan wel in groot formaat worden weergegeven maar de foto's op mijn Nas niet. Iemand een idee hoe dat kan?
Ieder Media heeft zijn eigen methode van weergave, daarom kan je m.a.w. appels met peren niet vergelijken.
Wel moet e.a. instelbaar zijn, doch niet altijd in gelijke proporsie met andere media.

Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan