Nieuwe mobiele mogelijkheden

Daar heb je gelijk in, die is vreselijk. Misschien toch een idee om het weer standaard weg te halen. Nadat Cees het verwijderd had, heeft nooit meer iemand gevraagd om een mobiele versie van het forum. Nu wordt het ons opgedrongen. Schakel het gewoon weer helemaal uit, dit is geen verbetering alleen een verslechtering.
Voordat veranderingen doorgevoerd worden, doe dit via polls en niet zomaar. Nogmaals dit is een verslechterde versie van het forum.
 
Op mijn iPad moet ik constant naar Standaard layout switchen omdat er automatisch wordt gekozen voor die (vreselijke) mobiele layout.
Bedankt voor de opmerking. De iPad moest nog worden toegevoegd in de 'exclude' lijst. Als het goed is heb je nu geen last meer van die (vreselijke) mobiele layout.
 
Ik was eigenlijk wel blij met die wijziging, kan de site eindelijk fatsoenlijk op mijn mobiel bekijken :-P
 
De mobiele layout blijft ook hoor! Er moet alleen hier en daar wat aangepast worden aan de automatische detectie. Niet iedereen is daar blij mee, maar uiteindelijk komt het echt wel goed. :cool:

Ik kan trouwens aan de statistieken zien dat er al goed gebruik wordt gemaakt van de mobiele layout. De bounce rate was eerst veel hoger. Dat betekend dat mensen met een mobiel nu langer blijven hangen. Dus het is ook niet voor niets.
 
Dus je gaat niks doen aan die verschrikkelijk lelijke layout en dat pushen van die lelijke onoverzichtelijke mobiele versie.
 
Update: De nieuwe Ziggo Gebruikers Android App is vanaf nu beschikbaar in de Google Play store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tapatalk.ziggogebruikersnlforum

attachment.php
 

Bijlagen

  • android_app.png
    android_app.png
    26,9 KB · Weergaven: 295
Terug
Bovenaan