• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

MyPrime content nu beschikbaar voor niet-Horizonabonnees

pjutr

Forum Gebruiker
Berichten
846
Sinds donderdagochtend heb ik als TV_Plus abonnee (oud-Ziggo) toegang tot MyPrime onder de nieuwe naam Movies &Series XL. Drie dagen eerder dus.

Alleen is de HBO content nog slechts via HBOgo op te roepen, als je abonnee bent tenminste. Er is al wel een aparte map/rubriek HBO in Movies & Series gereserveerd, maar die is nog leeg.
Wel staat er de veelbelovende tekst: Vanaf 1 januari komen hier alle HBO-series én films. Als dat nagekomen wordt -ook in de toekomst- wordt het nieuwe TV-Royaal voor 2 euro meer dan nu, redelijk aantrekkelijk.
Zeker als je het vergelijkt met het huidige MyPrime = het nieuwe Movies & Series exclusief HBOgo..
 
Het zijn wel alle HBO-series én films, maar niet alle films en series die nu op HBO te zien zijn.
Alleen waar HBO de rechten van heeft/had.
 
Myprime ontvang ik via ci plus al sinds ik de horizon heb bijna 2 jaar geleden.
 
Flinke aderlating, even de beschikbare HBO content bekeken, niet 1 actuele film terug te vinden, alleen oude meuk. Echt jammer deze gang van zaken, zeker voor de filmliefhebber.
Denk dat het einde Ziggo wordt voor mijn....terug naar de schotel...wat een keuzevrijheid!!
 
Flinke aderlating, even de beschikbare HBO content bekeken, niet 1 actuele film terug te vinden, alleen oude meuk. Echt jammer deze gang van zaken, zeker voor de filmliefhebber. Denk dat het einde Ziggo wordt voor mijn....terug naar de schotel...wat een keuzevrijheid!!

Daar worden die actuele films wel uitgezonden? Zeg even precies waar, dan kan ik gelijk kijken.
 
Mooi maar het werkt nog niet op dit moment, ik krijg errors over itv niet beschikbaar en probeer hat later nog eens zodra ik een serie wil starten en ik heb het max pakket en zou dus xl gratis erbij moeten hebben maar er staat toch bij de series abonneer als optie. Ik denk dat er nog veel opstart problemen zijn.
 
Flinke aderlating, even de beschikbare HBO content bekeken, niet 1 actuele film terug te vinden, alleen oude meuk. Echt jammer deze gang van zaken, zeker voor de filmliefhebber.
Denk dat het einde Ziggo wordt voor mijn....terug naar de schotel...wat een keuzevrijheid!!
Helemaal met je eens, voor mij krijgt KPN steeds meer de voorkeur
 
Terug
Bovenaan