• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen nieuwsgroepen meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar zo bouwen ze je abbo steeds verder af.
En de app wordt 1 deze dagen niet meer ondersteund ook al heb je je abbo niet omgezet maar moet je de Horizon app gebruiken.
Die Horizon app is wel een stuk beter dan de Ziggo tv app.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Maar zo bouwen ze je abbo steeds verder af.
En de app wordt 1 deze dagen niet meer ondersteund ook al heb je je abbo niet omgezet maar moet je de Horizon app gebruiken.

Dat weet ik ook wel, maar wat kun hier tegen doen? Alles wordt uitgekleed of duurder gemaakt. Net als bij je ziektekosten verzekering en de eigen bijdrage die elk jaar hoger wordt.
 
Wat voor wettelijke waarde heeft het 'formulier voor herroeping' dan nog?

Poupou, ja het is te gek voor woorden.

Zal toch wel teruggedraaid worden?

Maar al die moeite er voor doen is wel erg frustrerend.

Ik heb trouwens niets veranderd aan mijn abonnement, wilde de 50GB houden.
Dit staat op letterlijk op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/bestelling/uit-het-assortiment/?q2=webspace

"Webspace

Per 13 april is Ziggo gestopt met aanbieden van het product Webspace. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt.
Maak je al gebruik van Webspace? Dan kun je Webspace gewoon blijven gebruiken, ook als je van abonnement wijzigt."

Dus Ziggo behoort ook aan zijn abbo aanbod te houden.
 
Dit staat op letterlijk op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/bestelling/uit-het-assortiment/?q2=webspace

"Webspace

Per 13 april is Ziggo gestopt met aanbieden van het product Webspace. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt.
Maak je al gebruik van Webspace? Dan kun je Webspace gewoon blijven gebruiken, ook als je van abonnement wijzigt."

Dus Ziggo behoort ook aan zijn abbo aanbod te houden.
TS heeft het niet over het product Webspace, maar over het product Nieuwsgroepen.

Daarover staat op dezelfde webpagina:

Nieuwsgroepen

Per 13 april is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt. Ziggo klanten kunnen Nieuwsgroepen blijven gebruiken. Het vervalt alleen als je kiest voor een nieuw product van Ziggo.

Nu heeft joepmeloen inderdaad gekozen voor een nieuw product, maar het weer geannuleerd. Ziggo zal toch niet zo kinderachtig zijn?
 
TS heeft het niet over het product Webspace, maar over het product Nieuwsgroepen.

Daarover staat op dezelfde webpagina:

Nieuwsgroepen

Per 13 april is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt. Ziggo klanten kunnen Nieuwsgroepen blijven gebruiken. Het vervalt alleen als je kiest voor een nieuw product van Ziggo.

Nu heeft joepmeloen inderdaad gekozen voor een nieuw product, maar het weer geannuleerd. Ziggo zal toch niet zo kinderachtig zijn?

Je heb gelijk. Er zijn andere topics over overstappen alwaar wel webspace is vervallen.
Maar TS wil zijn nieuwsgroep behouden en of Ziggo die knop voor hem terug draait is wachten op reactie van TS.
 
Is die Ziggo NG zo goed dan? Lijkt mij dat je toch wel een pay-abo daarnaastnodig hebt. Heb ik ook, en mis de Ziggo server totaal niet.
 
Is die Ziggo NG zo goed dan? Lijkt mij dat je toch wel een pay-abo daarnaastnodig hebt. Heb ik ook, en mis de Ziggo server totaal niet.

De laatste jaren was hij best OK, alleen gelimiteerd qua snelheid en hoeveelheid data (bij de kleinere abbo's).
 
Is dat zo erg; geen nieuwsgroepen en webspace van Ziggo? Er zijn veel wegen die naar Rome leiden. Na het omzetten naar een nieuw abonnement heb ik geen toegang meer tot de nieuwsgroepen van Ziggo, dus heb ik een andere server ingevoerd en toen had ik ook weer nieuwsgroepen.


Ook de Ziggo app werkt niet meer na het omzetten van je abonnement..

Is dat een gratis server waar je het over hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan