UPC secties in dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert1984

Forum Gebruiker
Berichten
667
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gaan er UPC secties in dit forum toegevoegd worden?

Zoals dit ook voor Casema, multikabel etc gebeurd is?
 
Gaan er UPC secties in dit forum toegevoegd worden?

Zoals dit ook voor Casema, multikabel etc gebeurd is?

In elk geval zullen de komende tijd de nieuwe producten en zo toegevoegd worden en wellicht wat 'oudere' forumdelen samengevoegd worden zodat alles overzichtelijk blijft.
 
Het ziet er misschien wat gelikter uit, maar qua overzichtelijkheid vind ik biede dikke prima
 
Ik vind overigens de overzichtelijkheid van het forum van Chelloo.com zo veel beter dan dit Ziggo-gebruikers forum. Ik heb ook het idee dat de admins daar de topics beter opschonen en/of topics opnemen in een bestaande topic als die er is. Dat werkt ook een stuk overzichtelijker.



Moet je daar heen gaan, het is overzichtelijk genoeg.
 
Moet je daar heen gaan, het is overzichtelijk genoeg.

Ik zit daar ook, maar het kan geen kwaad op beide fora te lezen en reacties te plaatsen wat betreft Ziggo. Maar mochten ze besluiten samen te gaan dan heb ik mijn voorkeur in indeling/layout. Overigens mis ik hier vooral een goede mobiele layout.
 
Overigens mis ik hier vooral een goede mobiele layout.

Daar wordt op de achtergrond hard aan gewerkt, de huidige software is daarvoor niet geschikt, vandaar dat aan een grondige "verbouwing" gewerkt wordt. Ook de indeling van de diverse forums gaat binnenkort wijzigen vanwege alle nieuwe producten en diensten. Voor 'nieuwe' Ziggo klanten lijkt die nu misschien nog wat onoverzichtelijk omdat het ontstaan is vanuit de voorgangers van het oude-ziggo met alle producten en diensten die daarbij hoorden en zich in de loop der jaren ontwikkeld hebben.
Voor mobiele toegang kun je ook via tapatalk op dit forum terecht trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan