• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachtwoord Mijn Ziggo werkt niet meer.

Cor1950

Forum Gebruiker
Berichten
47
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijn wachtwoord werkt (ik denk sinds januari al) niet meer voor Mijn Ziggo, wel voor nieuwsgroepen en email. Ik wil het niet resetten, gebruik het al 20 jaar. Bovendien ben ik bang dat nieuwsgroepen dan niet meer werkt. Ik denk dat het komt omdat het uit 7 letterscijfers bestaat zonder hoofdletter en teken.
 
Goedemiddag Cor,

De inloggegevens voor Mijn Ziggo zijn niet gelijk aan de inloggegevens van het e-mailadres (en dus ook nieuwsgroepen). Wanneer je jouw gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn Ziggo opvraagt, wijzigt er dus niets aan de inloggegevens van het e-mailadres en nieuwsgroepen: https://www.ziggo.nl/mijn/inloggegevens-vergeten/.

Groet,
Ben - ZiggoWebcare
 
Bedankt voor het antwoord, blijft voor mij alleen nog de vraag waarom ik niet meer in Mijn Ziggo kan komen, het wachtwoord ben ik echt niet vergeten, gebruik het al 20 jaar.
 
je denkt de juiste kant op. het heeft te maken met het aantal tekens en hoofdletter en leesteken...
advies: gewoon resetten, daarna je orginele wachtwoord terugzetten.

als dit werkt ben je klaar, zo niet dan hoofdletter en leestekens gebruiken.

suc6 berrie.
 
Bedankt, het werkt weer, en nieuwsgroepen doet het ook nog gelukkig.
 
Ik heb het ook al eens gehad dat het wachtwoord voor MijnZiggo plots niet meer werkte. Hij werd al jaren automatisch uit een sleutelhanger ingevuld, dus een tikfout kon het niet zijn.

Uiteindelijk heb ik ook een wachtwoord reset gedaan en het oude wachtwoord weer ingevuld.
 
Bedankt voor het antwoord, blijft voor mij alleen nog de vraag waarom ik niet meer in Mijn Ziggo kan komen, het wachtwoord ben ik echt niet vergeten, gebruik het al 20 jaar.

Het is dan inderdaad vreemd. Echter zullen wij wachtwoorden nooit zomaar aanpassen. Hier heb ik dan ook niet echt een antwoord voor.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Terug
Bovenaan