• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Rood beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
U

ultee038

Heb sinds een paar weken de Cisco8485 interactieve decoder in huis. Nu is het zo dat vanaf vanochtend het beeld regelmatig een sterke rode zweem krijgt... Dit houdt een paar minuten aan, verovlgens weer normaal en dan weer rood. Overigens is het beeld meer rood dan normaal.
Wanneer ik analoog kijk heb ik hier geen last van......
Komt dit iemand bekend voor?
 
Komt dit iemand bekend voor?

Mij in ieder geval niet. Het ligt zo te lezen niet aan de TV als het analoog niet rood is.

Hoe heb je de cisco aangesloten, via HDMI of SCART?

Als je via scart hebt aangesloten: zit de kabel er aan beide kanten nog goed in (TV en cisco)? En als je op bladzijde 43 van deze handleiding kijkt zie je dat je voor scart het type signaal kan instellen, dit zou RGB moeten
zijn voor de 'beste' kleuren.

Als je via HDMI hebt aangesloten gaat bovenstaande niet op (behalve dat de kabel er goed in moet zitten).

Aangezien Ziggo bezig is met de nieuwe kanaalindelingen voor te bereiden zou het kunnen zijn dat vannacht je Cisco is herstart waarbij instellingen zijn gewijzigd. Heb zelf al een paar keer gehad dat 1080i was teruggezet naar 720p.
 
Renatus,

Bedankt voor je reactie: heb direct de bekabeling gecontroleerd, is goed. De Cisco is aangesloten met een HDMI-kabel. Dit in antwoord op je vragen.
Tot mijn verbazing echter heb ik er sinds vanochtend geen last meer van (afkloppen!!!!): waarschijnlijk kwam het inderdaad het door het door jou vermelde onderhoud van Ziggo....
Nogmaals bedankt voor je reactie en prettig weekend.:thankyou::thankyou:

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan