• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax IRHD-5000 HD-Tuner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is de humax IRHD 5000 te koop?

Al een jaar lang wil ik een HD ontvanger kopen maar niet de Samsung.
Omdat Humax goed uit de bus komt (met de SD IR FOX) wil ik deze nieuwe Humax HD ontvanger zo snel mogelijk kopen. Alleen waar?

Hij staat al op Bobshop.nl voor 159 euro. Dit is een leuk bedrag alleen hebben ze hem nog niet op voorraad.
Ook is hij door een gebruiker al gekocht bij expert in Houten. Hier heb ik naar toe gebeld. Deze hebben er maar een paar gekregen en zijn al weer op.

Op Kieskeurig.nl is deze Humax ook al toegevoegd alleen -nog- zonder prijzen en winkels.

Als je de Humax IRHD 5000 in een winkel gespot hebt, laat het hier dan weten. Graag ook even de prijs erbij... :roll:
 
Gewoon alle Experts afbellen. Ik heb het idee dat ze bijna allemaal een stuk of 10 hebben gekregen. Je kunt ook even wachten tot ze bij de webwinkels op voorraad zijn. Scheelt je toch weer 40 euro :)
 
humax

ik wacht er niet meer op dan maar 32 euro meer betalen.Ikhad hem al op 22 juni besteld bij Bobshop en betaald kreeg een bericht datdie eind juni verwacht worden(niet binnen gekregen)het werd verlengt naar 21 juli(krijgen ze hem ook niet binnen).Ze verwachten hem nu op 28 julie(ook niet met zekerheid)ik heb contact opgenomenmet Bobshop het kan ook augustes of zelfs septemder worden dus ik heb de bestelling geannuleerd en mijn geld weer terug laten storten.Ik ga hem nu halen bij een electrozaak in Voorschoten (heb hem weg laten zetten)ze hadden er nog 5 en vrijdag haal ik hem op.
 
ik wacht er niet meer op dan maar 32 euro meer betalen.Ikhad hem al op 22 juni besteld bij Bobshop en betaald kreeg een bericht datdie eind juni verwacht worden(niet binnen gekregen)het werd verlengt naar 21 juli(krijgen ze hem ook niet binnen).Ze verwachten hem nu op 28 julie(ook niet met zekerheid)ik heb contact opgenomenmet Bobshop het kan ook augustes of zelfs septemder worden dus ik heb de bestelling geannuleerd en mijn geld weer terug laten storten.Ik ga hem nu halen bij een electrozaak in Voorschoten (heb hem weg laten zetten)ze hadden er nog 5 en vrijdag haal ik hem op.

Informeer eens bij copaco naar de dichtsbijzijnde winkel.
 
humax

Heb ik al gedaan.Heb een mail van hun binnen gekregen. Van 3 winkels bij mij in de buurt 1 in Noordwijk(uitverkocht)1 in Oegstgeest(uitverkocht)en in Voorschoten.Die hadden er gelukkig nog een paar staan en ik ga hem vrijdagavond halen(heb er 1 weg laten zetten).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb de IRHD-5000C aangesloten aan een Philips 37PFL9603D via een HDMI kabel

Nu kan ik in het philips menu de klokinstellingen niet gebruiken (zijn lichtgrijs)

Als ik dus de klok knop druk op de AB krijg ik nu dit te zien
--.--

Met de oude decoder een Pana was dat geen probleem
 
IK heb de IRHD-5000C aangesloten aan een Philips 37PFL9603D via een HDMI kabel

Nu kan ik in het philips menu de klokinstellingen niet gebruiken (zijn lichtgrijs)

Als ik dus de klok knop druk op de AB krijg ik nu dit te zien
--.--

Met de oude decoder een Pana was dat geen probleem

De TV zal dit wel niet ondersteunen op de HDMI poort.
Kan geen decoder issue zijn.
 
Ik snap dat alleen niet dat de oude Pana (wel aangesloten via een scart kabel) het clock signaal wel goed door geeft :cry:
 
Ik krijg ook geen teletext van de TV te zien

Zijn hier meerdere gebruikers die dat probleem hebben?
 
Teletekst is alleen mogelijk via de ingebouwde teletekstdecoder. Dit geldt overigens ook voor de Samsung HD ontvanger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan