• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vriesge

Hello All,

Ik heb Ziggo Ai1-E besteld een week of drie geleden, en kreeg daarbij een Arris ED3 702B modem bijgeleverd.

Ik had tot vandaag de volgende problemen:

- Modem meld aan
- Internetten is mogelijk - Down 50Mbit - Up 0,7Mbit
- Dan valt internet weg
- Na een tijdje reset het modem spontaan
- We beginnen weer van bovenaf aan.

Na de standaard tests met de helpdesk doorlopen te hebben heeft ziggo vandaag een monteur gestuurt.

Die heeft het modem vervangen voor een Ubee EVM3200, en al van bovenstaande symptomen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon! :applause:

Hij vertelde dat gisteren door het Ziggo management is besloten om alle Arris ED3 modems terug te halen en te vervangen door Ubee's. De firmware is zoals we weten niet in orde in de arris modems, en ze krijgen dat niet opgelost.

Goed nieuws dus binnenkort hoop ik, voor veel van de topics die hier lopen!
 
Wel weer een vaag verhaal hoor van een monteur. Je hoort zoveel, firmware-update dit, vervanging modem dat, 'deze week wordt het opgelost' en ga zo maar door. Maar formeel hoor je van Ziggo helemaal niets, je krijgt een helpdesker (met alle respect...) aan de telefoon, en die mag de smoesjes gaan ophangen aan de klanten. Kom op Ziggo, doe eens een uitspraak hierover, eerlijk en open!
 
Een van de redenen waarom ik niet nog overgestapt ben, heb het Arrris modem al een week of 6 in huis maar zonder juichende verhalen hier doe ik ff niks.
Op dit moment nog goede internet 20/4 dus alles ok zonder problemen.
Ik ben vaak in het buitenland en wil niet dat mijn familie zonder internet zit omdat het modem niet betrouwbaar is.
Als ik thuis ben krijg ik het wel weer aan de praat maar als ik er niet ben dan niet.
Of het nou een UB is of een Ariis maakt me niet uit, als het maar stabiel loopt.
Ik wacht geduldig af en delete alle vriendelijk bedoelde emials van Ziggo waarom ik mijn oude modem nog niet teruggestuurt heb.
Dank jullie allemaal voor het testen en op het forum zetten van de problemen die er zijn.
Bespaard me een hoop problemen.
Zonder modem geen Internet en Telefoon, dat kan ik ze thuis niet aandoen.
 
Hmm, hoop het niet.

Mijn Arris draait hier als een zonnetje, 50 megabit strak en geen enkele telefoon/internetstoring gehad.

Vervangen door iets anders heeft alleen maar weer het risico dat dat dan weer niet werkt.

Maar goed, we zullen zien.
 
Hmm, hoop het niet.

Mijn Arris draait hier als een zonnetje, 50 megabit strak en geen enkele telefoon/internetstoring gehad.

Vervangen door iets anders heeft alleen maar weer het risico dat dat dan weer niet werkt.

Maar goed, we zullen zien.

Hoe is jouw upload daar met de 702B ?
 
Hello All,

Ik heb Ziggo Ai1-E besteld een week of drie geleden, en kreeg daarbij een Arris ED3 702B modem bijgeleverd.

Ik had tot vandaag de volgende problemen:

- Modem meld aan
- Internetten is mogelijk - Down 50Mbit - Up 0,7Mbit
- Dan valt internet weg
- Na een tijdje reset het modem spontaan
- We beginnen weer van bovenaf aan.

Na de standaard tests met de helpdesk doorlopen te hebben heeft ziggo vandaag een monteur gestuurt.

Die heeft het modem vervangen voor een Ubee EVM3200, en al van bovenstaande symptomen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon! :applause:

Hij vertelde dat gisteren door het Ziggo management is besloten om alle Arris ED3 modems terug te halen en te vervangen door Ubee's. De firmware is zoals we weten niet in orde in de arris modems, en ze krijgen dat niet opgelost.

Goed nieuws dus binnenkort hoop ik, voor veel van de topics die hier lopen!

Dit komt me bekend voor. Ik heb precies dit zelfde. Echter is hier een monteur geweest en die heeft hem omgeruild voor een Arris. :censored:

Heeft 3 dagen stabiel gedraait en nu is de ellende weer begonnen net zoals jij schrijft.

Zou inderdaad handig zijn als Ziggo op zijn/haar website is duidelijk communiceert over hoe zit dit gaan oplossen.
 
Dit komt me bekend voor. Ik heb precies dit zelfde. Echter is hier een monteur geweest en die heeft hem omgeruild voor een Arris. :censored:

Heeft 3 dagen stabiel gedraait en nu is de ellende weer begonnen net zoals jij schrijft.

Zou inderdaad handig zijn als Ziggo op zijn/haar website is duidelijk communiceert over hoe zit dit gaan oplossen.


Ik ook exact hetzelfde, alleen ben ik al aan mijn 3e arris bezig ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan