• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ventilator mediabox

  • Onderwerp starter Hans van den Berg!
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
vloeken kost je geen cent, de HB gaan verbouwen kost je veel geld. :)
ja ik had hiervoor een dure humax kost ook veel...en miste opens veel functies door die hb.je moet er wat voor over hebben toch?

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
 
Wees gerust, ik was het ook niet van plan om al genoemde redenen.
 
ja ik had hiervoor een dure humax kost ook veel...

Je gaat toch geen mooie Humax vervangen door een prul van een HB? Mijn zus had dat ook gedaan en klaagt nu steeds dat die HB zelfs in slaapstand kokend heet blijft. Dus dat ding blijft ook in rust een stroomvreter.
Er zit wel een ecostand op, maar dan werken een heleboel functies niet.

Mijn Humax 5200-C is gewoon ijskoud als hij uit staat. Ook het ontbreken van een overdaad aan ventilatie gaten geeft aan dat de ontwerpers er van overtuigd waren dat ze een energiezuinig ontwerp gemaakt hebben.

Toen ik een paar weken geleden mijn abonnement aanpaste, gaf de verkoper ook aan dat het bij Ziggo bekend was dat de HB een stroomvreter is. En hij dus ook de Humax zou houden, zoals ik gedaan heb.
 
Je gaat toch geen mooie Humax vervangen door een prul van een HB? Mijn zus had dat ook gedaan en klaagt nu steeds dat die HB zelfs in slaapstand kokend heet blijft. Dus dat ding blijft ook in rust een stroomvreter.
Er zit wel een ecostand op, maar dan werken een heleboel functies niet.

Mijn Humax 5200-C is gewoon ijskoud als hij uit staat. Ook het ontbreken van een overdaad aan ventilatie gaten geeft aan dat de ontwerpers er van overtuigd waren dat ze een energiezuinig ontwerp gemaakt hebben.

Toen ik een paar weken geleden mijn abonnement aanpaste, gaf de verkoper ook aan dat het bij Ziggo bekend was dat de HB een stroomvreter is. En hij dus ook de Humax zou houden, zoals ik gedaan heb.
ja das allemaal waar.maar dat die veel stroom vreet en warm wordt maakt mij niet uit zo veel kost dat nou ook weer niet.ik vindt de hb wel goed mag wat sneller allemaal maar het interactieve werkt wel goed en dat deed de humax weer niet...komt niet door de humax maar licht aan ziggo die vol voor de hb gaan

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
 
De HB staat hier in een Ikea tv-kast met enige ventilatieruimte rondom en ik hoor 'm echt niet.
Ook de rest van het gezin, waarbij enigen met een zeer goed gehoor, merkt geen ventilatorgeluid op.
Het grote voordeel van de HB vind ik toch wel replay tv.
Dat kan m'n oude Humax 5050C niet...
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit welke ontvanger ik heb.
Het moet werken zonder storingen.
En dat heb ik bij Canal Digitaal wel anders meegemaakt...
 
Er zit wel een ecostand op, maar dan werken een heleboel functies niet.

Mijn Humax 5200-C is gewoon ijskoud als hij uit staat.

Je hebt gelijk hoor dat de Horizon warm wordt, maar de functies die in eco stand niet meer werken heeft de Humax 5200C niet, dus veel mis je niet door de eco-stand te gebruiken als je alternatief de Humax is.:wink:
 
Reactie van Ziggo:
Ik kreeg diverse adviezen om het geluid te verminderen, zoals in de eco-stand zetten. Gelukkig kan de afstandbediening nogal wat barrieres overbruggen, zodat een plaats in de kast wellicht afdoende is.
De medewerkster begreep dat het geluid hinderlijk kan zijn, maar zoals te verwachten heeft Ziggo geen ander apparaat in de winkel. Ik neem aan dat deze klacht en jullie reacties in elk geval zijn doorgekomen.
Uiteraard blijf ik ongelukkig met het onverwachte bijeffect.
 
Mijn oplossing voor die irritante ventilator is een tijdschakelaar. Om 1 uur 's nachts gaat ie uit en om zes uur 's avonds weer aan. Je moet toch wat.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Met een tijdschakelaar ben ook gelijk af van de wachttijd van de Horizonbox, die ik heb bij het handmatig weer stroom inschakelen van alle media apparatuur in mijn kast(en). Het duurt even voordat de Horizonbox weer bij de tijd (wakker) is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan