• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Power upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissertw

Forum Gebruiker
Berichten
60
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zojuist een upgrade van power naar power bundel gedaan, mijn vrouw gaat nu mobiel bellen via multikabel dat moet aardig in de gesprekskosten gaan schelen, moeder <> dochter snapt u ?
Maar nu blijkt dat je binnen die bundel maar één mobiel abonnement kunt hebben, ik kan voor mijzelf niet nog een MK mobiel abonnement erbij nemen.
Bij navraag bleek dat die mogelijkheid er "misschien" vóór het eind van het jaar komt.
Je kunt wel allebei een eigen e-mail adres hebben maar niet allebei een mobiel MK abonnement?
Is dit misschien een item voor de MK gebruikersvereniging?

Groeten,

Ton
 
vissertw zei:
Zojuist een upgrade van power naar power bundel gedaan, mijn vrouw gaat nu mobiel bellen via multikabel dat moet aardig in de gesprekskosten gaan schelen, moeder <> dochter snapt u ?
Maar nu blijkt dat je binnen die bundel maar één mobiel abonnement kunt hebben, ik kan voor mijzelf niet nog een MK mobiel abonnement erbij nemen.
Bij navraag bleek dat die mogelijkheid er "misschien" vóór het eind van het jaar komt.
Je kunt wel allebei een eigen e-mail adres hebben maar niet allebei een mobiel MK abonnement?
Is dit misschien een item voor de MK gebruikersvereniging?

Groeten,

Ton
We hebben over dit onderwerp al gesproken op het vorige overleg.

Het komt omdat het op dit moment nog niet mogelijk is om een los mobiel abonnement af te nemen. Multikabel is bezig om mobiel bellen in te voeren, maar dit zal/kan nog niet op grote schaal gebeuren. Daarom wordt in eerste instantie de mogelijkheid alleen geboden aan Power-abonnees die een power-bundel nemen. Op die manier heeft men "grip" op de hoeveelheid nieuwe mobiele bellers en tevens komt dit 'voordeeltje' terecht bij de 'trouwste-klanten' omdat de power-abonnees meestal al vanaf het begin van kabel-internet klant zijn.

Een extra mobiel-abonnement bij een power-bundel wordt denk ik gezien als los abonnement omdat er bij de bundel maar 1 (eerste jaar gratis) mobiel abonnement hoort. En losse abonnementen worden pas vanaf het laatste kwartaal 2006 aangeboden denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan