Kleine wijziging layout?

Welke layout heeft jouw voorkeur?

  • Standaard - profiel info staat boven het bericht

    Stemmen: 8 22,9%
  • Nieuw - profiel info staat naast het bericht

    Stemmen: 27 77,1%

  • Totaal aantal stemmers
    35

René

Moderator
Berichten
9.839
Internet
  1. KPN
Welke layout zou jouw voorkeur hebben?

  • Standaard - De profiel info staat boven het bericht. Dit is de huidige weergave op dit forum.
  • Nieuw - De profiel info staat links van het bericht. Deze weergave wordt tegenwoordig veel gebruikt op forums. Het oogt wat rustiger en overzichtelijker.

Update:
De nieuwe weergave is toegevoegd en staat nu als standaard in gesteld.
Wil je terug naar de oude look? Dat kan door je instellingen aan te passen:

Mijn Instellingen > Opties Wijzigen > Weergaveopties discussies > Profiel weergave in berichten
Kies hier voor de optie Boven gevolgd door Wijzigingen opslaan om de oude weergave te activeren.
 

Bijlagen

  • layout-standaard.png
    layout-standaard.png
    124,9 KB · Weergaven: 169
  • layout-nieuw.png
    layout-nieuw.png
    123,6 KB · Weergaven: 156
  • vergelijk.png
    vergelijk.png
    208 KB · Weergaven: 230
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is de vraag verkeerd en zijn standaard en nieuw gewisseld.
Standaard staat het er nu rechts naast de profielafbeelding. Nieuw is dat er boven.
Ik vind de huidige te prefereren. Dat scheelt ruimte bij korte berichten. Maar kan dat in de poll nog niet aangeven.
 
Ik heb even een extra plaatje toegevoegd voor de duidelijkheid.
Met de 'nieuwe' layout heb je zelfs iets meer tekst maar dat scheelt niet zoveel.
Persoonlijk vind ik de nieuwe opzet prettiger lezen. De berichten worden niet meer onderbroken door een hele profiel balk mee lege stukken.
 
Aan de onderkant van de webpagina heb je de mogelijkheid om de style te kiezen. Zorg er gewoon voor dat beide mogelijkheden gekozen kunnen worden dan kan iedereen het zelf naar eigen behoefte instellen.
 
Dat is een goed idee ArChie!
Het is eigenlijk een globale forum instelling, dus niet per gebruiker instelbaar. Maar met een kleine wijziging kan ik het wel zo maken dat je dit in je profiel bij instellingen zelf kunt aanpassen.
 
De nieuwe weergave is toegevoegd en staat nu als standaard in gesteld.
Wil je terug naar de oude look? Dat kan door je instellingen aan te passen:

Mijn Instellingen > Opties Wijzigen > Weergaveopties discussies > Profiel weergave in berichten
Kies hier voor de optie Boven gevolgd door Wijzigingen opslaan om de oude weergave te activeren.
 

Bijlagen

  • links.png
    links.png
    157,2 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt door een moderator:
Wijziging gedaan en werkt prima. Vraag en antwoord staan nu dichter op elkaar en lees makkelijker.
 
Terug
Bovenaan