• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo maakt Netflix beschikbaar via Horizon-settopbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

rick70

Forum Gebruiker
Berichten
1.306
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ziggo-klanten kunnen binnenkort naar films en series van Netflix kijken via hun Horizon-settopbox. Dat is het gevolg van een wereldwijde deal tussen Liberty Global, het moederbedrijf van Ziggo, en de Amerikaanse streamingdienst.

Klanten zien de streamingdienst nog voor het eind van het jaar op hun Horizon-settopbox verschijnen.

Bestaande klanten van Netflix kunnen inloggen met hun accountgegevens op de Horizon-settopbox. Nieuwe klanten kunnen daar een Netflix-account aanmaken, zoals op andere apparaten ook mogelijk zou zijn.

In de toekomst wil Liberty Global onderzoeken of Netflix ook betaald kan worden via de kabelrekening, maar dat is in het begin nog niet het geval.

Lees verder (Bron: Nu.nl):https://www.nu.nl/internet/4321372/ziggo-maakt-netflix-beschikbaar-via-horizon-settopbox.html
 
De NOS heeft dit nieuws ook maar voegt daar nog aan toe:

Ziggo probeert nog om de Netflix-app ook geschikt te maken voor andere settopboxen.

Lees verder (Bron: NOS): https://nos.nl/artikel/2132094-ziggo-gaat-netflix-aanbieden-op-tv-kastje.html

Ben benieuwd of dit gaat lukken. Ziggo zal denk ik zijn best doen om de Netflix-app op zoveel mogelijk settopboxen te krijgen want: Ziggo werkt niet zomaar mee: het bedrijf krijgt betaald voor elke nieuwe gebruiker die via de settopbox van Ziggo binnenkomt. Om hoeveel geld het gaat, wil Ziggo niet zeggen.:wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is ook waarom ik wacht met het activeren van Netflix op de Horizon box.
Nu heb ik op mijn tv 4K doorgifte en op de huidige box nog niet.
 
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ze willen zoveel mogelijk Horizon-boxen aan de man brengen dus het zal wel exclusief daarvoor komen met daarbij dat het technisch niet kan op andere boxen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan