• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wordt er een log bijgehouden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar als ik de huidige website alleen als redirect pagina ga gebruiken, dan gooit Google het zo uit de index zodra ze merken dat het geen fatsoenlijke website meer is. De vraag is dan hoe lang het gaat duren voordat de nieuwe site net zo hoog in de zoekmachines staat als de huidige site.

Erg grappig dat wanneer ik hier een reply schrijf Ziggo het nodig vindt om voordat ik bericht kan plaatsen mn reply opeens is verdwenen, not amused. Ga het nog eens proberen.
 
big brother googel

Maar als ik de huidige website alleen als redirect pagina ga gebruiken, dan gooit Google het zo uit de index zodra ze merken dat het geen fatsoenlijke website meer is. De vraag is dan hoe lang het gaat duren voordat de nieuwe site net zo hoog in de zoekmachines staat als de huidige site.

Ja, was ik vroeger ook mee bezig, aanmelden bij veschillende zoekmachines, wat meta tags en hopla.

Denk dat "collecting data" google tegenwoordig anders werkt, pleur gewoon ff 1000 links op je site en dan zal je zien dat je opeens weer bovenaan staat ;)

Google begint zich zo langzamerhand zelf uit de markt te bewegen omdat de simpele en gevorderde zoeksukkel begint te begrijpen dat alles wat je probeert te zoeken in giga databases terechtkomt, met alle gevolgen van dien.

Succes !
 
Erg grappig dat wanneer ik hier een reply schrijf Ziggo het nodig vindt om voordat ik bericht kan plaatsen mn reply opeens is verdwenen, not amused. Ga het nog eens proberen.

Wat wil je nu bereiken met deze reactie? Stennis trappen?
Er zijn geen reacties hier verwijderd.

Ten 2e is dit Forum niet van Ziggo. Dit is een onafhankelijk Forum.

Dat je reactie niet geplaatst is kan meerdere oorzaken hebben. Het kan b.v. zijn dat je langer dan 30 minuten niet actief bent geweest. Dan verloopt automatisch je sessie. Ook een bericht die je aan het typen was is dan weg.
Een advies in zo’n geval is om je (uitgebreide) reactie eerst in b.v. Word te zetten en daarna te kopiëren en te plakken. Een andere optie is om b.v een 2e scherm te openen en daar even een pagina van dit Forum te verversen.

Mocht je toch commentaar hebben op de moderatie dan gaat dat via een Privé Bericht en doe je dat niet openlijk in het Forum. Tevens verstoor je hiermee ook de discussie.
 
Wat wil je nu bereiken met deze reactie? Stennis trappen?
Er zijn geen reacties hier verwijderd.

Ten 2e is dit Forum niet van Ziggo. Dit is een onafhankelijk Forum.

Dat je reactie niet geplaatst is kan meerdere oorzaken hebben. Het kan b.v. zijn dat je langer dan 30 minuten niet actief bent geweest. Dan verloopt automatisch je sessie. Ook een bericht die je aan het typen was is dan weg.
Een advies in zo’n geval is om je (uitgebreide) reactie eerst in b.v. Word te zetten en daarna te kopiëren en te plakken. Een andere optie is om b.v een 2e scherm te openen en daar even een pagina van dit Forum te verversen.

Mocht je toch commentaar hebben op de moderatie dan gaat dat via een Privé Bericht en doe je dat niet openlijk in het Forum. Tevens verstoor je hiermee ook de discussie.

Neem me niet kwalijk, had op dat moment dan denk ik, een verkeerde toets ingedrukt en toen alles weg. Excuses, mijn fout. En nee ik wil geen stennis trappen, vreemde uitdrukking trouwens. Tja het verstoren van discussies zie ik wel vaker, ook door diegenen die snel gefrustreerd raken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan