• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

42LE8500 herkent ci+ module niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Grimey

Deze week een LG 42LE8500 gekocht + een neotion CI+ CAM module.

Heb geprobeerd alles volgens de standaard procedure te instaleren:
1. zenders ingesteld (NL1 & NL1 HD doen het prima)
2. Tv op standby. CAM erin doen.

Nu zou volgens de omschrijving van neotion de tv na het opstarten de module moeten herkennen en authenticaten, echter er gebeurt helemaal niks. wanneer een ander kanaal als NL1 of NL1 HD opgezet wordt verschijnt de melding "no ci module".

Verder heb ik de software geupdate (3.20.19 geloof ik), ook dit helpt niet.

Zowel volgens de Ziggo website als de LG website zou de tv ziggo gecertificeerd zijn.

Weet iemand een oplossing?

MvG
Frank
 
Deze week een LG 42LE8500 gekocht + een neotion CI+ CAM module.

Heb geprobeerd alles volgens de standaard procedure te instaleren:
1. zenders ingesteld (NL1 & NL1 HD doen het prima)
2. Tv op standby. CAM erin doen.

Nu zou volgens de omschrijving van neotion de tv na het opstarten de module moeten herkennen en authenticaten, echter er gebeurt helemaal niks. wanneer een ander kanaal als NL1 of NL1 HD opgezet wordt verschijnt de melding "no ci module".

Verder heb ik de software geupdate (3.20.19 geloof ik), ook dit helpt niet.

Zowel volgens de ziggo website als de LG website zou de tv ziggo gecertificeerd zijn.

Weet iemand een oplossing?

MvG
Frank

Als de module helemaal niet herkend wordt terwijl de TV aangeeft dat er geen module aanwezig is, dan ligt de gedachte toch voor de hand dat je CI+ module defect is. Omruilen dus.
 
indeed die gedachte was idd al bij me opgekomen, maar wil eerst even testen of het niet door een andere oorzaak komt. ga vanmiddag even met een module van een vriend testen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan