Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Mediabox (XL / Horizon)

Mededelingen

Mediabox (XL / Horizon) Alles over de Mediabox en de Mediabox XL (voorheen Horizon).

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20 april 2017, 17:26   #1
70ReS
Senior Member

70ReS's schermafbeelding
Standaard Replay TV werkt slecht

Ben ik de enigste die merkt dat Replay TV via de Horizonbox slechter gaat werken? Je moet ongans op de afstandsbediening drukken om links of rechts te gaan.
En nee, de batterijen zijn vol.
Je krijgt nu de neiging als je wilt opnemen het via de PC of mobiele telefoon te doen.
70ReS is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2017, 12:08   #2
Webcare Ziggo
Ziggo Webcare Team

Webcare Ziggo's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 70ReS Bekijk bericht
Ben ik de enigste die merkt dat Replay TV via de Horizonbox slechter gaat werken? Je moet ongans op de afstandsbediening drukken om links of rechts te gaan.
En nee, de batterijen zijn vol.
Je krijgt nu de neiging als je wilt opnemen het via de PC of mobiele telefoon te doen.
Jammer dat jij het zo moet ervaren. Op dit moment speelt er een storing met Replay TV. Probleem is bekend en we werken aan een oplossing.
Webcare Ziggo is nu online   Met citaat reageren
Oud 21 april 2017, 18:54   #3
70ReS
Senior Member

70ReS's schermafbeelding
Standaard

Bedankt voor deze info. Hopelijk is de storing redelijk snel opgelost.

Laatst gewijzigd door Johnny54; 21 april 2017 om 19:36
Oud 22 april 2017, 08:07   #4
truffel
Junior Member

truffel's schermafbeelding
Standaard

Je bent niet de enige. mediabox en replay werken hier heel slecht. ik kan zelfs niks met horizon go op mobiel en pc.

Laatst gewijzigd door Johnny54; 22 april 2017 om 08:42 Reden: Onnodig citaat verwijderd. Gebruik de Reageer knop om te antwoorden.
truffel is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2017, 17:55   #5
Leetje65
Senior Member

Leetje65's schermafbeelding
Standaard

Lukte mij van de week ook niet. Heel de gids bevroor eindelijk deed alles het weer.
Leetje65 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2017, 18:38   #6
70ReS
Senior Member

70ReS's schermafbeelding
Standaard

Heen en weer navigeren ook geen problemen meer mee?
Moet het hier nog testen, maar was vandeweek een drama.

Laatst gewijzigd door Johnny54; 22 april 2017 om 19:36 Reden: Citaat verwijderd, Citaatknop a.u.b. niet misbruiken als antwoordknop.
Oud 22 april 2017, 18:57   #7
Leetje65
Senior Member

Leetje65's schermafbeelding
Standaard

Heb verder nog niet uitgeprobeerd. Zal morgen wel eens kijken of het weer wel gaat.
Leetje65 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2017, 20:25   #8
marcel21
Member

marcel21's schermafbeelding
Standaard

Ik heb sinds vandaag ook problemen met mn HB,repaly werkt ook niet goed,loopt steeds vast,schakelaar uit en weer aan en even geduld aub in beeld komt er te staan.Via mn app lukt niet meer om te programmeren,kan geen verbinding met de HB maken komt inbeeld,heb de nieuwste app geinstallleerd.Is er een nieuw software update geweest,gisteren?
Zag iets van 21 april bij update in menu?
HB zit wel in het thuis netwerk als je bij instellingen kijkt.

Heb sinds donderdag nieuwe connect box modem en die in bridge laten zetten en router opnieuw moeten instellen.Vraag me af of het daarmee te maken heeft?

Edit:kom er nu helemaal niet meer in,blijft op even geduld aub staan.Offline lampje brand trouwend niet

Laatst gewijzigd door marcel21; 22 april 2017 om 21:03
marcel21 is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 09:43   #9
Webcare Ziggo
Ziggo Webcare Team

Webcare Ziggo's schermafbeelding
Standaard

Hallo Marcel,

Wanneer een Horizon vervangen is kan het enige tijd duren voordat de nieuwe met de app gekoppeld is, dit omdat de oude bij ons administratief eerst moet worden aangemeld en mijn Ziggo moet worden bijgewerkt. Je zou dan al wel tv moeten kunnen kijken.

Voor Replay tv maakt de horizon gebruik van een interne modem, kan zijn dat deze signaalproblemen heeft. Kan zijn dat je met tv kijken niets merkt omdat hier weer een aparte tuner voor gebruikt wordt. Kunnen wel voor je kijken of het een signaalprobleem betreft, stuur hiervoor middels privébericht je postcode+huisnummer.

Groet,

Jelle - Ziggo Webcare
Webcare Ziggo is nu online   Met citaat reageren
Oud Vandaag, 14:24   #10
marcel21
Member

marcel21's schermafbeelding
Standaard

Ik had er ook een nieuwe topic over geopend maar ik
heb ziggo gebeld en die stuurt volgende week een monteur,had nog tip gekregen om antennekabel rechtstreeks op de HB aan te sluiten en dan de afstandsbediening er boven op te leggen.
Maar werkt ook niet.Kreeg een 1060 code.Toen weer gebeld en toen zei men toen ik alles had uitgelegd dat je nooit naar fabrieksinstellingen mag terug zetten want dan verbreekt die de verbinding met ziggo en ze konden hem ook niet meer op afstand resetten.

Laatst gewijzigd door Johnny54; Vandaag om 15:40 Reden: Citaat verwijderd, Citaatknop a.u.b. niet misbruiken als antwoordknop.
marcel21 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Mediabox (XL / Horizon)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten