Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo Online TV

Mededelingen

Ziggo Online TV Alle vragen en opmerkingen over de Ziggo Go App voor de PC, iOS en Android kun je in dit forumdeel kwijt.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18 april 2017, 20:28   #1
Alex_C
Junior Member

Alex_C's schermafbeelding
Standaard Na Windows 10 update en installatie Ziggo Veiligheidspakket geen Horizon Go video

Afgelopen weekend windows 10 update gehad en ook nog Ziggo veiligheidspakket geïnstalleerd. Krijg nu in Horizon Go webversie constant de melding dat de video is onderbroken. Ik kan geen enkele zender meer kijken. Maar op mobiel en tablet werkt alles perfect. Wat is er mis op mijn PC?

Laatst gewijzigd door Alex_C; 18 april 2017 om 20:40
Alex_C is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 09:02   #2
Webcare Ziggo
Ziggo Webcare Team

Webcare Ziggo's schermafbeelding
Standaard

In eerste instantie het advies om Silverlight eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Werkt het wel via de ZiggoGo app voor Windows10?

Ben - Ziggo Webcare
Webcare Ziggo is nu online   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 09:53   #3
Dokie
Senior Member

Dokie's schermafbeelding
Standaard

Werkt het wel onder internet explorer? Een aantal browser ondersteunen silverlight sinds kort niet meer, meen ik te hebben begrepen. Waaronder Firefox.
De app is goed alternatief en dan hoef je ook niet meer in te loggen elke keer.
Dokie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2017, 20:19   #4
Alex_C
Junior Member

Alex_C's schermafbeelding
Standaard

@Ben
Heb vanavond de ZiggoGo app gedownload en na wat opstartproblemen werkt die. Moet ff uitvogelen wat er wel werkt..... app lijkt erg traag te reageren. Bij afspelen met replay en in de tijdbalk verderop in tijd klikken levert erg veel vertraging of geen verdergaand beeld op. Na terugklikken en opnieuw starten van video gaat het dan wel goed.
Heb silverlight verwijderen en opnieuw nog niet geprobeerd, ik ga nu eerst maar met de app bezig.

@Dokie
Dat van de browsers heb ik al eerder gemerkt en geprobeerd. Tot dit weekend werkte internet explorer nog perfect. Nu niet meer. Maar de vervangende app lijkt het te doen.
Alex_C is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo Online TV

Labels
horizon go, windows 10

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten