Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 april 2017, 16:58   #1
Seinwezen
Junior Member

Seinwezen's schermafbeelding
Standaard Volop bellen uitgeschakeld

Ik heb de internet snelheid laten veranderen, in het lopende pakket heb ik Volop Bellen aanstaan.
De snelheid is aan gepast maar waarom is Volop Bellen uitgeschakeld?

Dir is nu al de derde keer dat dit gebeurd dit is te gek.

De andere onderdelen blijven gewoon staan, alleen Volop Bellen wordt elke keer uit gezet als je het niet in de gaten hebt kan het aardig duur worden.

Gr Frans
Seinwezen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2017, 00:26   #2
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Herkenbaar.
Laatst mijn abonnement laten omzetten middels een actie en sinds die tijd staat "Volop bellen" ook uit. In Mijn Ziggo zie ik vervolgens een hoge rekening voor bellen. Iedere keer wordt dit netjes door Ziggo gecrediteerd echter erg vreemd waarom deze ineens uit staat.
Vele malen contact heeft tot op heden (3 maanden) nog niets opgelost.
Volgens Ziggo Klantenservice staat Volop bellen aan echter volgens Mijn Ziggo niet en worden de belkosten ook getoond.
Zolang Ziggo dit steeds crediteert heb ik er niet zoveel moeite mee maar voorheen is dit nooit een issue geweest.

Vinger aan de pols houden dus.
Oud 15 april 2017, 09:05   #3
nibble
Member

nibble's schermafbeelding
Standaard volop bellen uitgeschakeld

Komt mij ook bekend voor. Na verhoging van mijn internetsnelheid van 200/20 naar 300/30 was bij mij ook "volop bellen" uitgeschakeld en elk telefoongesprek werd weer apart in rekening gebracht, in plaats van het bedrag voor "volop bellen". Ook de betaalde versie van de virusscanner van Ziggo was teruggezet naar de gratis versie met minder mogelijkheden.
Met de helpdesk gebeld en daar werd vermeld dat ik een nieuw abonnement had genomen. Daar was ik het niet mee eens omdat het volgens mij een aanpassing was van het oude abonnement (alleen de internetsnelheid verhoogd).
Om kort te gaan: alles is weer geregeld en werkt weer als vanouds. En inderdaad, van de helpdesk word je vaak helemaal niets wijs en helemaal als je wordt doorgeschakeld naar India (helpdeskmedewerkster versta je haast niet en ze begrijpt je niet).
Nibble
nibble is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2017, 13:34   #4
Webcare Ziggo
Ziggo Webcare Team

Webcare Ziggo's schermafbeelding
Standaard

Bedankt voor jullie melding hierover. Wij horen dit niet vaak en zien het dus ook niet direct als een bekend probleem aan onze kant. Toch lees ik hier drie berichten welke we natuurlijk serieus nemen en daarom wil ik graag onderzoek doen.

Zouden jullie via een privébericht adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic willen sturen? Dan stel ik een onderzoek in hoe dit kan gebeuren.
Webcare Ziggo is nu online   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten