• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verrassingszenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nies81

Ik ben gloednieuw hier op het foum, dus als dit bericht niet in de juiste pijler staat, excuses daarvoor.

Ik had een Alles-in-1 Plus abonnement, maar ik heb mijn vaste telefonie opgezegd en nu is mijn abonnement per 16 november veranderd naar een Internet Z2 abonnement. Volgens de medewerker aan de telefoon zou er niks veranderen, echter sinds gisteren krijg ik een E16 melding bij de verrassingszenders. Ik heb de site van Ziggo afgestruind, maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden. Zitten de verrassingszenders niet inbegrepen bij het Z2 abonnement?
 
Klopt, maar ik heb dus geen Alles in 1 plus meer, maar een Internet Z2
 
En daar gelden de verrassingszenders niet voor.
 
Bedankt Pboes. Is dat raadsel ook weer opgelost. Alleen jammer dat ze me dat niet verteld hebben toen ik mijn abonnement veranderde. Volgens dat meisje zou alles bij het oude blijven.
 
Bedankt Pboes. Is dat raadsel ook weer opgelost. Alleen jammer dat ze me dat niet verteld hebben toen ik mijn abonnement veranderde. Volgens dat meisje zou alles bij het oude blijven.

Hoe kan nu alles bij het oude blijven als je iets opzegt?
Of kun je ook nog steeds bellen?
En betaal je nog steeds hetzelfde?
 
Ik ben misschien beetje onduidelijk. Ik bedoel dat qua internet en televisie alles hetzelfde zou blijven. Telefoon heb ik inmiddels niet meer en ik betaal maandelijks iets minder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan