• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen met de digital tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hein

Ik wil hier eens mijn mening ventileren, ik heb het gehad met digitale tv
Sinds een jaar of twee, drie digitale tv, en de problemen die ik in het begin ondervond bestaan nog steeds.

Om te beginnen, de redenen voor mijn uitgebreide pakket, syfy, is regelmatig als een diashow te zien, plaatje na plaatje, en waag het niet de tv gids te bekijken, dan kun je weer achter de kast duiken om de stekker van de ontvanger er uit te trekken.

Discovery channel is niet lipsynchroon, en de ondertiteling loopt of achter of er vallen hele stukken weg, dit op meerder discovery's..
Wat moet ik daar nou mee, de zenders waarvoor ik digitale tv heb genomen zijn soms prut, en soms redelijk.

Ik weet niet meer wat ik er mee aan moet, heeft er iemand ook dergelijke ervaringen?

Ik ben nu een jaar of twintig bij Ziggo maar ik heb er langzamerhand de balen van, als ik kijk naar wat voor een beeld mijn dochter in Alkmaar heeft, via upc.
Jammer genoeg kun je die hier niet ontvangen is mij verteld.

Ik hoor het graag.
 
storing

ja ik heb ook asynchroon beeld wat veel mensen niet zien of hinderd.
ziggo verwijst naar philips en omgekeerd, mijn signaal is maximaal nl 1-6 ca 55 en bij andere zenders 95+


je kunt wel KPN tv of tele 2 nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan