• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ bij Ziggo

Waarschijnlijk is hij niet stuk, er is momenteel een storing die specifiek kijkers via een module treft.

Inderdaad zal wel om een bepaald type module of tv gaan, hier zelf geen problemen met een Panasonic plasma tv, maar familie 2 straten verder op wel met een samsung led tv. Ziggo verwacht het probleem voor 23 jan 01:30 uur opgelost te hebben.
 
Werkt een CI+ 1.3 module voor tv's na 2013 ook in een tv van voor 2014 waar normaal een CI+1.x module in gestopt word. ooit getest met CI+ 1.0.

Ik zie er geen probleem in, maar tegenwoordig weet je het nooit zeker meer want commercie is belangrijker dan lang doen met iets.
 
Werkt een CI+ 1.3 module voor tv's na 2013 ook in een tv van voor 2014 waar normaal een CI+1.x module in gestopt word. ooit getest met CI+ 1.0.

Ik zie er geen probleem in, maar tegenwoordig weet je het nooit zeker meer want commercie is belangrijker dan lang doen met iets.
Ik durf het je niet te garanderen maar een ci+ 1.3 uit mijn 2013 tv werkt prima in mijn nieuwe eind 2014 tv (Samsung) incl interactieve tv,na de harmonisatie ook nog gewoon beschikbaar.
 
Het gaat er juist om of een nieuwere module ook nog in een oude tv werkt.
aangezien een oude niet in een nieuwe werkt.
 
Ik ben van plan tv samsung UE50J6240 te kopen. Vraag is of deze tv geschikt is voor interactieve ci+ module is?

Op het internet zegt soms dat deze wel goed werkt en volgens ziggo niet (website).
 
Je moet altijd bij die ziggo-checker het volledige typenummer invullen. Als dat UE50J6240AWXXN is? ..geeft hij inderdaad aan dat hij niet geschikt is. Lijkt me sterk dat het klopt, maar vraag het aan de verkoper en laat noteren dat het bij niet werken de koop niet door gaat.
 
Ik heb tv gekocht en CI + gestopt en hij werkt naar behoren zoals ik op horizon box kijk....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb op Samsung QLed-tv een CI+1.3 module draaien. De vorige module (1.2.) die perfect werkte op mijn toenmalige Phillips-tv voldeed niet op de Samsung. Zender uit extra-pakketten gingen regelmatig op zwart enz. Is nu allemaal opgelost. Toch 2 vragen:
Ik krijg nu bij elke zenderwisseling een verwijzing naar de rode knop van het On-Demand gedeelte. Is dit ergens uit te schakelen. Want op Ziggo-ontvangers alleen eenmalig bij inschakeling van het apparaat.
En: begrijp ik goed dat een eigen zendervolgorde bv. met chansort niet gaat werken met een CI+ 1.3?
 
@pjutr helaas is er geen mogelijkheid om de rode knop weg te laten/uit te schakelen. Ook een eigen zendervolgorde aanmaken is niet mogelijk, maar dit is met geen enkele tv/ontvanger mogelijk. Wel kun je in veel gevallen een favorietenlijst aanmaken waar je naar kan overschakelen zodat je je favoriete zenders achter elkaar hebt. Of je tv deze mogelijkheid heeft weet ik niet, hiervoor zou je het beste de handleiding van je tv kunnen raadplegen.
 
Terug
Bovenaan