• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook de 9200 en daar inderdaad (met mijn 500GB schijf) weinig tot geen last van gehad. Maar waarom had de P850R daar wel zoveel last van?

Misschien dat het gebruikte filesystem (FAT32 ipv Ext2/3) de oorzaak is?
 
Wens: duidelijkere opname indicatie.

Ik begrijp ook wel dat dit niet met een update te regelen is, maar ik wil het toch even kwijt.
Door de jaren heen ben ik gewend dat als een apparaat staat op te nemen er ergens op dat apparaat een rood lampje brandt. Ik mis dat op de 5050.
Ik vind het prettig om op afstand even snel te kunnen zien of hij aan het opnemen is (ff checkûh), op momenten dat ik dus niet echt TV zit te kijken en geen remote bij de hand heb. Op het display lichten wel de letters REC op, maar dat is op een afstand > 50 cm niet meer te lezen...
 
Ik begrijp ook wel dat dit niet met een update te regelen is, maar ik wil het toch even kwijt.
Door de jaren heen ben ik gewend dat als een apparaat staat op te nemen er ergens op dat apparaat een rood lampje brandt. Ik mis dat op de 5050.
Ik vind het prettig om op afstand even snel te kunnen zien of hij aan het opnemen is (ff checkûh), op momenten dat ik dus niet echt TV zit te kijken en geen remote bij de hand heb. Op het display lichten wel de letters REC op, maar dat is op een afstand > 50 cm niet meer te lezen...
Als je op Info drukt krijg je linksboven te zien welke zender(s) op dat moment worden opgenomen.
 
Bugs:
regelmatig dat de FTP link na wat heen en weer browsen niet meer werkt. Via XP Explorer (:no:) wil de PC opnieuw inloggen, maar de 5050c weigert de verbinding.

Wishlist:
Naast FTP ook een HTTP server om met een web browser bij de data te komen. En evt de EPG te gebruiken om op afstand timers te zetten.

Verbinden via ethernet als de 5050c in standby staat.

-Peter-
 
Wishlist:
Naast FTP ook een HTTP server om met een web browser bij de data te komen. En evt de EPG te gebruiken om op afstand timers te zetten.

HTTP? Het is geen dreambox (die een interne webinf/httpd heeft) Foei! Als Gradus dit hoort... Oftewel, het is geen mediacenter/<of hoe je zoiets noemt> met allerlei leuke features, dus schrap die HTTP-if maar want het heeft geen enkele zin om dit soort zut op de wishlist te zetten.

Gert.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan