• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Loze beloftes

M

Marcel.

Goedenavond,
Zijn er meer mensen die loze beloftes krijgen van de "helpdesk" ?
9 november heb ik via de telefoon tv en internet van Ziggo besteld.
Zou 25 november geleverd worden maar tot op heden nog niets.
Ondertussen een keer of 10 aan de telefoon gehangen waar m'n spullen blijven maar ik krijg alleen maar loze beloftes. Dan en dan komt het zeker binnen. Morgen wordt uw pakket geleverd. Ik neem het op met mijn leidinggevende en bel u zo terug. Mooi niet dus.
Ondertussen zit ik al weken zonder tv en internet en aan de loze beloftes komt geen eind.
Help!!!!!!!!!!!!!!
 
klinkt bekend, 2 weken geleden een klant geholpen die ook besteld had op 7 november. hierna wachten tot 7 december en enkele keren gebeld waar het bleef. zodoende had ze aan mij gevraagd waar het fout ging.
ik heb opzeggingen gebeld, deze gaf aan dat de aanvraag niet"valideert"was... (je belt toch niet voor niets 3 keer de helpdesk)

oplossing is: helpdesk bellen, keuze menu doorlopen tot aan opzeggingen.
deze kan kijken of er inderdaad valideert is dat je ECHT een abbonement wilt.
vrijdags gebeld, maandag was het geleverd.

suc6


berrie.
 
Hoi Berrie,
Bedankt voor je reactie.
ik ga een poging wagen.
Marcel.
 
Goedemorgen,

Na heel veel geduld te hebben gehad (dat moet je wel hebben bij Ziggo) heb ik gister de stekker er uit getrokken. Weer vele telefoontjes en loze beloftes verder maar nog geen postbode met een pakketje van Ziggo mogen verwelkomen.
Ik heb gister dus gebeld en de complete order geannuleerd, klaar mee.
Krijg ik ook nog van de mevrouw aan de lijn te horen dat ze hoopt dat ik op tijd geannuleerd heb en dat we niet te ver in het bestelproces zitten...:censored:
Jullie begrijpen hopelijk dat ik niet meer op m'n alleraardigst was op dat moment.
Voor mij nooit meer een poging om Ziggo als provider te nemen want dit is wat mij betreft werkelijk waar qua service het slechtste bedrijf waar ik ooit tegenaan gelopen ben. Hoe je maanden lang met een kluitje in het riet gestuurd wordt gaat alle grenzen voorbij. Half maart verhuis ik vanuit m'n tijdelijke huis naar een nieuw adres en daar komt gewoon weer KPN in. Dan maar een paar maanden geen tv en internet maar dat liever dan vast zitten aan een contract bij Ziggo met de slechtste service ter wereld.
Ziggo doe wat aan de service en neem een voorbeeld aan KPN. Als je die aan de lijn hebt met een klacht of wat dan ook hangen ze niet eerder op voordat het echt opgelost is.
Ik ga er nu maar mee stoppen want ik begin weer boos te worden en de energie die me dat kost steek ik liever ergens anders in.

ZIGGO, DIKKE VETTE EXIT !!!!!!!!

Met vriendelijke groet,
Marcel.
 
ga je lekker toch ergens anders heen

heb al jaren ziggo voorheen div andere veel plezier met je adsl vebinding
5 MB of zo

vriedelijke groet plet:pompom:
 
heb al jaren ziggo voorheen div andere veel plezier met je adsl vebinding
5 MB of zo

vriedelijke groet plet:pompom:

Als Ziggo werkt, is het prima. Maar als er e.e.a. fout loopt is het een groot drama. 3 Maanden nodig gehad op een upgrade fatsoenlijk verwerkt te krijgen en deze is na 8 maanden (eindelijk) correct terug te vinden op Mijn Ziggo. Gelukkig wel al die tijd een werkende (maar te trage verbinding). Nee... Ziggo is als het fout gaat een groot drama.
En 5MB ADSL? Misschien neemt hij wel 500/500mbit glas ;-)
 
Terug
Bovenaan