• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké. Bij Ziggo is hij er ook nog maar net. Eerste indruk is overigens zeer goed! Op alledrie kanalen geen problemen meer met geluid.
We blijven kijken.
 
Samsung update online!!!!!!!

Bij mij staat ie er al op........ en de lipsyncproblemen op NED 123 HD zijn door deze update eindelijk opgelost!!:applause::applause::applause:
Het moment is daar, dat ik deze zenders nu ga plaatsen op 123 in mijn favolijst.... er is nu gewoon naar te kijken zoals het hoort!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eerste indruk lijkt goed. zelf zit ik achter RC Zwolle.
wat wel opvalt dat het DD 2.0 audio signaal wat zachter is op de HD (kanaal 71+72+73) kanalen, dan de 48Khz audio signalen.(1+2+3)

download nieuwe software duurde 5 minuten tot aan de reboot.

we faxen...


berrie.
 
Iedereen zit in het @home gebied, in het casema gebied dus geen software beschikbaar,blijft de test beperkt tot het @home gebied of komt de software ook in het casema gebied beschikbaar ?
De geluidsstream was altijd al (veel) zachter in dolby dan in stereo,dat is ie met de humax 5000 ook.
 
Dus de HD kanalen nog niet op 1-2-3? Jammer. Naja goed, mooi dat de lipsync opgelost is!
 
Iedereen zit in het @home gebied, in het casema gebied dus geen software beschikbaar,blijft de test beperkt tot het @home gebied of komt de software ook in het casema gebied beschikbaar ?
De geluidsstream was altijd al (veel) zachter in dolby dan in stereo,dat is ie met de humax 5000 ook.

Het lijkt idd of het alleen nog in @home gebied beschikbaar is. Ik zie hier -Casema- ook niks.
Ben wel benieuwd naar de paar mensen die geen lipsync problemen hadden in eerdere posts.
 
Bij mij is het lipsync probleem ook opgelost met de software update.

Wel valt me op dat tijdens het zappen tussen de HD kanalen het beeld soms wat lang zwart blijft.
 
Bij mij is het lipsync probleem ook opgelost met de software update.

Wel valt me op dat tijdens het zappen tussen de HD kanalen het beeld soms wat lang zwart blijft.
Ik hoop dat de oud casema mensen ook snel mogen meedoen,vind het wel een beetje jammer want juist mensen met wat meer technische kennis,zoals bijvoorbeeld Archie,kunnen nu dus niet meedoen.
Het werd hier gebracht als een test voor iedereen via een testnetwerk,maar daar is dus totaal geen sprake van.
 
Het werd hier gebracht als een test voor iedereen via een testnetwerk,maar daar is dus totaal geen sprake van.

Dat is wel heel snel met je conclusie, wacht het nog een paar dagen af zou ik zeggen - na 2 jaar geen firmware update zal dat ook niet zoveel meer uitmaken denk je niet ;) Bovendien, het enige wat er werd gebracht is dat er een testfirmware komt - maar niet als officiele mededeling van Ziggo. Daar kan je verder niet zoveel recht aan ontlenen.

Het zijn redelijk wat verschillende netwerken dus ik kan me voorstellen dat het niet overal tegelijk beschikbaar komt.
 
Dat is wel heel snel met je conclusie, wacht het nog een paar dagen af zou ik zeggen - na 2 jaar geen firmware update zal dat ook niet zoveel meer uitmaken denk je niet ;) Bovendien, het enige wat er werd gebracht is dat er een testfirmware komt - maar niet als officiele mededeling van Ziggo. Daar kan je verder niet zoveel recht aan ontlenen.

Het zijn redelijk wat verschillende netwerken dus ik kan me voorstellen dat het niet overal tegelijk beschikbaar komt.

Je begrijpt me verkeerd,het werd aangekondigd als een test via een speciaal testnetwerk zodat "gewone" mensen niet bij die test firmware konden.
Nu is de firmware dus voor iedereen bereikbaar en is er dus geen sprake van een test,dat bedoelde ik.
Wij weten dat het testfirmware is,maar mensen die dit forum niet volgen en de update proberen,weten niet dat ze een testversie binnen halen waar problemen in kunnen zitten.
Die weten niet dat het test firmware is, oh een upgrade, lekker effe installeren.
Zo zou het niet gaan,zo was het niet aangekondigd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan