• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het postcode 34**-gebied storingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mikkie1970

Ik lees in verschillende fora, dat er storingen zijn in het 34**/36** gebied. Misschien is het een idee om dit eens te verzamelen in 1 topic....
Ja, ik heb een Arrismodem met een alles in 1 extra abo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik even kijk naar een aantal topics zijn er zeker meer problemen (capaciteit?) in het 34xx gebied.
De eerste gedachte die in mij opkomt is om eerst te inventariseren en dan de gehele gebundelde klacht richting webcare te sturen.
De komende anderhalve week heb ik sowieso tijd genoeg om Ziggo te stalken dus ik wil mij er wel tegenaan bemoeien :mrgreen:

Heb even een voorzet gemaakt hoe ik denk dat we het best gegevens kunnen aanleveren.
Nu is het even de vraag of diegene met een probleem in 34XX hun globale gegevens willen posten.
Persoonsgegevens nog niet erin gezet, kan ik bij voldoende animo via een privebericht wel vragen.
----

Problemen sinds:
Storing gemeld: ja/nee

Type modem
Downstream
Upstream

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats
Postcode
<gereserveerd>
 
FF aftrappen dan maar.

----

Problemen sinds: 3 september
Storing gemeld: ja

Type modem UBEE
Downstream 0,9Mb
Upstream 4,7Mb

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats Woerden
Postcode 3442
<gereserveerd>
 
Van mij een schot in open doel...

----

Problemen sinds: 3 september
Storing gemeld: ja

Type modem Arris
Downstream 0,0Mb
Upstream 0,0Mb

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats Woerden
Postcode 3446
<gereserveerd>
 
Problemen sinds: 4 september
Storing gemeld: ja

Type modem arris
Downstream 20Mb
Upstream 2Mb

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats de meern
Postcode 3453
<gereserveerd>
 
Problemen sinds: 26 augustus
Storing gemeld: ja

Type modem Arris
Downstream verschillend
Upstream verschillend

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats Wilnis
Postcode 3648
<gereserveerd>
Telefonie nog niet omgezet. Volgens HD schijnt activatie modem nog niet voltooid te zijn.

Heb op het moment dus weer wel internet...maar niet op volle snelheid. Wel gehad!
 
Problemen sinds: eind augustus
Storing gemeld: ja

Type modem Arris (eerst) nu Ubee
Downstream ca 1,0Mb
Upstream 5,0Mb
Plaats Woerden
Postcode 3448

Met oude Motorola modem geen problemen (20Mb down), Arris heeft nooit gewerkt, Ubee nu deze ellende. Enne: ook de komende weken (ivb blessure) ruim tijd om Ziggo mee te stalken
 
monteur net geweest en heeft modem omgeruild voor een Ubee. Hij schijnt de hele dag niets anders te doen. Ubee voor Arris. Ze hebben rekken vol met teruggehaalde Arris.... Was eigenlijk bedoeld de zakelijke markt...
Vooralsnog werkt Ubee prima...
 
Wel externe ip maar geen data.

Problemen sinds:13 Sept 16:00
Storing gemeld: ja

Type modem: Arris
Downstream: 0
Upstream: 0


Plaats Woerden
Postcode 3448

//update: Sinds gister weer online
 
Laatst bewerkt door een moderator:
inmiddels via HD weer terug naar oude Motorola modem, situatie weer normaal: 20Mb down. alle HD mensjes bevestigen dat alles wat met DOCSIS 3.0. te maken heeft dikke ellende is. ik ga maar eens een mooie brief naar Zuchto schrijven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan