• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoonstoring bij Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mara

Hallo
Ik probeerde zojuist te bellen via Ziggo maar ik kan geen verbinding krijgen met welk nr dan ook. Is hier iets over bekend? Postcode 3544 AL
 
Hallo
Ik probeerde zojuist te bellen via Ziggo maar ik kan geen verbinding krijgen met welk nr dan ook. Is hier iets over bekend? Postcode 3544 AL

Ik neem aan dat je internet het wel doet? Vertel eens welk modem je hebt en welke lampjes er constant branden en welke knipperen.
 
Internet en tv werken gewoon en de modem die ik heb zit in de meterkast en heeft geen knpperende lichtjes, die ik kan zien. Maar mijn telefoon is gewoon in de muur ingeplugd en heeft volgens mij, niets te maken met de modem. Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van.
Mara
 
Internet en tv werken gewoon en de modem die ik heb zit in de meterkast en heeft geen knpperende lichtjes, die ik kan zien. Maar mijn telefoon is gewoon in de muur ingeplugd en heeft volgens mij, niets te maken met de modem. Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van.
Mara

Als je ook telefonie van Ziggo afneemt, moet er wel een kabelteje achter in de tel1 aansluiting van je modem zitten. Probeer daar eens rechtstreeks een telefoon op aan te sluiten. Dan zou je wel een kiestoon moeten krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan