• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe opvolger in opkomst, iemand enig idee hoe en wat?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

EwaXB

Hallo,

Helaas is de iHDR5050C al uit productie genomen. De opvolger komt er aan heb ik gehoord. Heeft iemand enig idee wat voor fucties ' ie allemaal extra krijgt? Ben wel benieuwd!

Groeten
 
Zou ik me toch danig bekocht voelen. Heb het ding net een paar dagen in huis.
 
Ik sluit me aan bij Rob7. Heb m sinds zaterdag in huis. Als het waar is en had het geweten dan had ik wel even gewacht.:evil:
 
Omdat ik er ernstig over denk mijn Cisco bij het grofvuil te zetten en een Humax 5050C te kopen ben ik uiteraard zeer geïnteresseerd in bron en meer info.
 
Ik heb het van de eigenaar van EP: Poeder in Zevenhuizen (Die kon de 5050C ook niet meer geleverd krijgen) en heb het ooit nog van iemand gehoord, maar meer weet ik ook niet. Ik baal ook wel want de 5050C heb ik ook nog maar slechts een halfjaartje.

Groeten
 
Waarom balen?
Met alles komen er om de zo veel tijd nieuwe modellen uit.
Maar als het werkt, dan werkt het, nieuw of oud model.

Alleen moeten de bugs er nog steeds uit natuurlijk, zeker het niet opnemen zo af en toe is om gek van te worden.
 
Ik heb het van de eigenaar van EP: Poeder in Zevenhuizen (Die kon de 5050C ook niet meer geleverd krijgen) en heb het ooit nog van iemand gehoord, maar meer weet ik ook niet. Ik baal ook wel want de 5050C heb ik ook nog maar slechts een halfjaartje.

Groeten

Ach, het is normaal in elektronica land dat modellen elkaar steeds sneller opvolgen. En het is toch niet zo dat oude apparatuur ineens stopt met werken als er iets nieuws op de markt komt.

Dus ik zie het probleem niet zo. Het enige waar ik me zorgen over maak is eventuele bug-fixes van "oude" modellen.

Maar een bron zou beter zijn, wat jij noemt kan net zo goed een kleine hickup in de leveringen zijn.
 
Hmm, ik ben dan ook wel benieuwd naar meer info. Ik overweeg ook om de Humax 5050 te kopen, nu mijn Samsung 850 loopt te rellen...
 
Mja ik weet het niet hoor. ALS er een nieuw model zou komen blijf ik toch nog een mooi paar jaartjes doorkachelen met mijn 5050, want die heeft toch alles al wat ik wil. Bovendien, ik denk als Humax een nieuw model uit zou brengen zou die Full HD TV moeten ondersteunen (anders lijkt het mij de moeite niet waard om een nieuw model uit te brengen, de 5050 is overcompleet en de bugs komen nog wel een keer d.m.v. een firmwareupdate), en Full HD komt er eerst toch niet. Ziggo kennende :wink:

Greets!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan