• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

excuus chocolade letter

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jam

valt er bij mij vandaag een pakketje door de brievenbus met een "excuus chocolade letter" van Ziggo.

leuke geste, waarin men eindelijk eens toe geeft dat ze niet hebben gedaan wat men beloofde.
met een kaart er bij waarin staat:"Geachte [naam] Wij zijn er niet in geslaagd u de service te verlenen die u van ons mag verwachten, graag bied ik u daarom namens ZIGGO deze attentie aan"

al met al toch positief, maar die niet strookt met de prijsverhoging.
dat druist toch tegen elkaar in vind ik <--
 
al met al toch positief, maar die niet strookt met de prijsverhoging.
dat druist toch tegen elkaar in vind ik <--

Waarom iets positiefs nou meteen weer met iets negatiefs pareren?!
Het is gewoon een leuk, positief gebaar ... klaar.
 
Ik mag toch hopen dat het geen "foute" chocoladeletter is. ;)

Zij hij terwijl hij weer naar de Lidl gaat voor een heerlijk stukje chocolade. :mrgreen:

Al met al toch zeer attent van Ziggo!
En waarom nou weer die prijsverhoging er bij betrokken wordt?
 
Waarom iets positiefs nou meteen weer met iets negatiefs pareren?!
Het is gewoon een leuk, positief gebaar ... klaar.


ach, zullen we dit dan ook even omdraaien?
alles wat gebruikers hier als negatief ervaren van ZIGGO word door een select groepje mensen direct weer positief richting ZIGGO gepareerd...

dat noemen ze dan nuanceren.
ik mag zeggen wat ik <-- vind.
 
ach, zullen we dit dan ook even omdraaien?
alles wat gebruikers hier als negatief ervaren van ZIGGO word door een select groepje mensen direct weer positief richting ZIGGO gepareerd...

dat noemen ze dan nuanceren.
ik mag zeggen wat ik <-- vind.

Natuurlijk mag jij zeggen wat jij vindt, maar om nou overal die geringe prijsverhoging bij te halen is gewoon een beetje overdreven. En op dat punt is een beetje nuance dus niet echt overbodig. Je kunt iets positiefs ook gewoon laten voor wat het is ... iets positiefs.
 
Het 'gebaar' is groter dan je denkt. Ze bekennen in zekere zin schuld.
 
Ze hadden het ook niet hoeven doen,dus ja, ik vind dit wel positief en gezien het jaargetijde ook zeker een leuk idee.
Ben ik een Ziggo positieveling ?
Nee zeker niet,maar blijkbaar kan ik wel nuanceren.

En ja ze halen die letter er wel weer uit,en ja het is een sigaar uit eigen doos,en ja ze hadden ook een duppie minder kunnen berekenen.
En degenen die uit princiepe die letter niet willen,geef hem aan de voedselbank.

Maar geef toe, dat starre Ziggo,maakt een gebaar naar de klant,dat stemt toch hoopvol.
 
Natuurlijk mag jij zeggen wat jij vindt, maar om nou overal die geringe prijsverhoging bij te halen is gewoon een beetje overdreven. En op dat punt is een beetje nuance dus niet echt overbodig. Je kunt iets positiefs ook gewoon laten voor wat het is ... iets positiefs.

ik vind het gewoon niet met elkaar stroken, daarom haalde ik het er bij, verder vind ik het positief.
ik ga die discussie niet overdoen, daar was ik trouwens al mee gestopt.

jij vind het overdreven, prima....

ik hoop dat ZIGGO nu echt snel goede verbeteringen maakt en dat soort discussies niet meer nodig zijn.
tot nu toe voeren dat soort discussies nog te vaak de boventoon.

ik ben van de week ook nog gebeld door ZIGGO waarin men hun excuses aanbood en informeerde of alle klachten [die ik bijna een jaar heb ondervonden] nu wel goed waren afgehandeld.

en dat zijn ze nu uiteindelijk, daar ben ik blij mee en vond ik erg goed dat ze dat ook nog even deden.
maar nu ZIGGO naar mij toe eindelijk verbeteringen laat zien en serieuzer lijkt te worden is het niet zo dat een jaar ergernis daarmee zomaar even onder het tapijt verdwijnt.

ik zie dat het de goede kant op gaat, en dat is positief, vertrouwen heb je niet met 1 zeer leuk gebaar terug.
een beetje meer inlevingsvermogen van mensen die bijna nooit problemen hebben met ZIGGO is ook wel eens leuk.

vanavond bij de koffie gaat die letter er aan ! :wink:
:thumb up:

ik zit nog steeds bij ZIGGO, dat is dan ook positief te noemen nietwaar ?
 
ach, zullen we dit dan ook even omdraaien?
alles wat gebruikers hier als negatief ervaren van ZIGGO word door een select groepje mensen direct weer positief richting ZIGGO gepareerd...

dat noemen ze dan nuanceren.
ik mag zeggen wat ik <-- vind.
Nuanceren betekent de zaak in het juiste perspectief weergeven.

De fout die men maakt is dat men zijn eigen perspectief als leidend beschouwd.

Iemand die boos is accepteert het niet dat men zijn probleem van emoties ontdoet. Iemand die voor of tegen Ziggo is accepteert het niet dat de zaak ook vanuit de andere kant wordt bekeken.

Het euvel waar mensen soms mank aan gaan is dat men dusdanig vast zit aan zijn eigen perspectief dat men per definitie zelfs niet meer wil luisteren naar de andere kant en de ander alleen maar veroordeelt om zijn, voor hen, afwijkend standpunt. Dit valt onder de noemer respect hebben voor elkaar.

Gevolg is dat er oeverloze discussies ontstaan, waar we al diverse keren van hebben gezegd dat we dat niet meer willen.

Alleen al het simpele feit dat we als forumleiding dit standpunt uitdragen wordt door sommigen al uitgelegd als beknotting om Ziggo te behagen. Je kan kletsen wat je wilt, voorbeelden te over geven, desondanks blijft men daar in volharden. Zelfs het verweer wordt gezien als bevestiging.

Op deze wijze is het onmogelijk om discussies te voeren. Als iemand een mening verkondigt en het vervolgens niet accepteert dat men er een andere mening over heeft, moet zich toch serieus afvragen of wel voor het juiste forum is gekozen.

Nogmaals, dit is een forum waar zowel voor als tegen Ziggo mag worden geschreven, maar sta dan wel open voor tegengas. Wij willen bruggen bouwen en elkaar niet neersabelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan