• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Door welke kabelmaatschappij word pebble tv uitgezonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat het een succes kan woorden, als deze zender van van toor inderdaad een programmering gaat aannemen als dat ze voordoen, is dit een nieuwe in rij. we hebben al tig kanalen die flauwe amerikaanse series uitzenden en tekenfilms van tegenwoordig, ik denk dat dit ook sommige oudere kijkers gat trekken. die flauwe nederlandse series zijn populairder onder de oude doelgroep dan de tal van kinderzenders die er nu al zijn.

Ik denk dat dit een kinder zender is voor jong en oud, en dat kun je van disneychannel en de andere zendertjes niet zeggen.

Ik heb disneychannel in het UPC gebied bekeken, echt waardeloos die amerikaanse prut..... dan heb ik liever de herhalingen van bassie en adriaan. seabert, boes, en alfred J Kwakkie, dommel, foofur etc etc etc. als we dan toch moeten kiezen
 
Voorlopig was er vandaag nergens iets te zien van de aangekondigde eerste uitzending.
Hij zal het aan de binnenkant van zijn oogjes hebben gezien...
 
test-uitzendingen hoeven ook niet publiekelijk getoont te worden........ maar het klopt, als de kabelmaatschappijen geen interesse hebben, blijft het aan de binnen kan van zn ogen kijken........ en dan komt adriaan... BASSIE! BASSIE! WAKKER WORDEN!!

Allemamaggies!!!
 
Voorlopig dus nog nergens op de kabel zelfs bij Caiway niet in de planning terwijl die toch vaak niet moeilijk doen met zender toevoegen.

Las wel hier https://digitaletv.wordpress.com/2009/10/22/clown-bassie-lanceert-digitale-tv-zender-pebble-tv/ reactie van 'Danny/Monique/Nathalie'

"
een reactie van de redactie van pebble tv:
Helaas moeten wij u vooralsnog teleurstellen.
Wij zijn al zo’n anderhalf jaar met Ziggo in gesprek, en ze vinden Pebble TV een leuk initiatief, maar er zit nog niet zo veel beweging in want ze hebben andere prioriteiten en hebben geen capaciteit, zeggen ze.
Wij hopen natuurlijk wel met de nodige publiciteit en publieksreacties Ziggo te vermurwen deze nieuwste Nederlandse kindertelevisiezender een plekje te geven in hun digitale basispakket!
Vandaag is de Pebble TV website, https://www.pebbletv.nl, gelanceerd. Hierop kunt u al vast een voorproefje zien van de series die Pebble TV gaat uitzenden.
Met vriendelijke Pebble groeten,
Monique en Nathalie"
 
Voorlopig dus nog nergens op de kabel zelfs bij Caiway niet in de planning terwijl die toch vaak niet moeilijk doen met zender toevoegen.

Las wel hier https://digitaletv.wordpress.com/2009/10/22/clown-bassie-lanceert-digitale-tv-zender-pebble-tv/ reactie van 'Danny/Monique/Nathalie'

"
een reactie van de redactie van pebble tv:
Helaas moeten wij u vooralsnog teleurstellen.
Wij zijn al zo’n anderhalf jaar met Ziggo in gesprek, en ze vinden Pebble TV een leuk initiatief, maar er zit nog niet zo veel beweging in want ze hebben andere prioriteiten en hebben geen capaciteit, zeggen ze.
Wij hopen natuurlijk wel met de nodige publiciteit en publieksreacties Ziggo te vermurwen deze nieuwste Nederlandse kindertelevisiezender een plekje te geven in hun digitale basispakket!
Vandaag is de Pebble TV website, https://www.pebbletv.nl, gelanceerd. Hierop kunt u al vast een voorproefje zien van de series die Pebble TV gaat uitzenden.
Met vriendelijke Pebble groeten,
Monique en Nathalie"

Zodra Pebble flink gaat betalen voor doorgifte zitten ze er direct op. Maar Pebble wil/kan dit niet. En aangezien zo ook verder totaal niets toevoegen aan het pakket komen ze er niet op. Gellukig ook maar, zo blijft er tenminste nog bandbreedte beschikbaar voor zenders die wel wat toevoegen.

:?

Ben
 
Je komt onderhand om in de kinderzenders.

Je komt ook om in de zenders voor volwassenen, muziek, sport, cultuur, wetenschap etc. En laten er nou ook nog eens veel kinderen zijn die kijken... Ik zit er ook niet op te wachten maar er zijn nu eenmaal meer kijkers dan jij en ik.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan