• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NL-1 HD Storingen hier melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Anoniem,

Bedankt voor je reactie,

Maar hoe leg je dan uit dat als de DCB-H360R(A) met versie 130
eerst wel goed werkt op alle kanalen, en na de upgrade naar 132
om eurosport HD te kunnen testen problemen gaat geven op eerder
goed werkende kanalan ?!

Dit houdt mij namelijk er momenteel vanaf, om deze upgrade te doen.
Want ik wil wel goed naar alle kanalen blijven kijken, zonder dat ik
mij moet ergeren aan artifacts, en wat nog meer. Nu werkt bij mij het
Z1 en HDTV pakket gewoon nagenoeg goed zonder storingen.

Of heb ik de berichten niet helemaal goed gelezen, danwel gesnapt,
en gaat het niet om deze decoder ??

Q: Maar hoe leg je dan ..
A: Dat kan ik niet, ik zou dit ik individueel moeten onderzoeken, er zijn ook verschillende mensen, die zonder problemen de upgrade hebben uitgevoerd.

Q: Dit houdt mij namelijk ..
A: Kan het begrijpen, maar eens zul je toch de stap maken..
 
Rond 9.25u artefacts op Ned 1 hd test. (kan. 67)
Tussen 9.50 en 10 uur 4x artefacts gezien op Eurosport HD ( kan. 65)

Nat. Geogr. HD prima beeld

Jammer dat ik Hystory HD niet kan kijken omdat deze nog E48 geeft en daarna signaal niet kan vinden (E52). Gistermiddag toen ik via gewoon netwerk (Ziggo Groningen) keek ook hier artefacts gezien.
Ga niet steeds switchen van gewoon naar testnetwerk.
Wanneer Hystory zou werken kan er naar mijn idee beter beoordeeld worden of de software update een verbetering is geweest of dat dit juist op bepaalde andere HD zenders nu artefacts geeft die er voorheen niet waren. Voorheen had ik op geen enkel HD kanaal artefacts.
progress.gif
 
Ik heb na de software update van de Samsung decoder artefacts op alle HD-kanalen, het ergste op NL1-HD, zowel op kanaal 14 als op kanaal 67. Die update is bepaald geen verbetering geweest in mijn situatie.
Voor de update waren Brava, NG-HD, Discovery HD, History Channel HD prima. Alleen NL1-HD had toen last van artefacts en af en toe zwart beeld gevolgd door uitval van het geluid.
 
Zoetermeer,

Software 132. Netwerk 5555. Signaal 78. BER=0. Ned1 HD valt soms even weg (op zwart). Vóór de software update kwam dit probleem niet voor.
 
Anoniem,

Hoe kan het dat in regio Ziggo Groningen Hystory HD niet te ontvangen is op het testnetwerk?
Ik begijp uit de reaktie van Kamphajm dat in regio zuid History HD wel op het testnetwerk zit.
 
Klopt, ik heb History HD wel in het testnetwerk (1080).

Anoniem,

Hoe kan het dat in regio Ziggo Groningen Hystory HD niet te ontvangen is op het testnetwerk?
Ik begijp uit de reaktie van Kamphajm dat in regio zuid History HD wel op het testnetwerk zit.
 
Anoniem,

Hoe kan het dat in regio Ziggo Groningen Hystory HD niet te ontvangen is op het testnetwerk?
Ik begijp uit de reaktie van Kamphajm dat in regio zuid History HD wel op het testnetwerk zit.

als je het testnetwerk Noord hebt geselecteerd dan moet je History HD gewoon kunnen ontvangen, want ik gebruik hetzelfde testnetwerk..

Kom je het kanaal niet tegen of krijg je E48 ?
 
ook ik heb geen History HD op het test netwerk, wel op het reguliere netwerk.
Ziggo Noord Winsum (netwerk 9700)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan