• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik in het hele verhaal mis is het resetten van het modem na het aansluiten van een nieuw apparaat. Mogelijk dat dat de oorzaak was...
 
Dat had ik al ik denk 200 keer geprobeerd... Want dat moest ik de eerste keer ook doen voor de netbook die ik erop aansloot (want die deed het niet in 1 keer), dus ik dacht dat moet voor de pc vast ook... Dus dat deed ik... maar niets. Dus paar uurtjes gewacht en nog steeds niets, dus ik dacht nog maar eens (etc. etc.). Ik had hem ook nog geprobeerd te resetten maar ook dat werkte niet...

Ik weet nog steeds niet wat het precies was, maar ik was heel ff spel aan't spelen en toen hoorde ik ineens msn toontjes :p.
 
Van de zelfde support pagina :)
Note: This issue does not occur in Windows 7. The registry key DhcpConnEnableBcastFlagToggle is set to 1 by default.


Wel humor kennelijk heb je dus een versie die er een beetje tussen in zweeft :) .
 
Engels staat bij mij als 1ste taalkeuze.

Ik heb een gloeiende hekel aan nederlands voor het gebruik van de computer ;) .
 
Idd, maar internet werkt nog steeds... Nadat ik gister wel een storing had, maar die was vannochtend voorbij.

Voor mensen die dit lezen:
Als het lampje van Link & Telefonie 1 knipperen is er een storing (aldus de Ziggo medewerker)...
 
ow ok, ik zie het al, dit modem bevat geen router en je kunt er slechts 1 pc op aansluiten (bridge mode). De PC moet dan inderdaad het IP adres van ziggo krijgen (83.x.x.x). Dat vereist inderdaad andere instellingen in windows. Ik ken de netwerk wizards van windows 7 daarvoor onvoldoende. Achter een router is het namelijk veel simpeler. Misschien kun je de instellingen van Vista vinden of lospeuteren van de helpdesk. Windows 7 netwerk is praktisch hetzelfde als Vista. En noem windows 7 niet, want die is nog geeneens op de markt ...

Wel al voor studenten en scholen via MSDN-AA en Devellopers. Alleen nog niet in de winkel. Maar dat bedoelde je natuurlijk ook. :thumb up:
 
Wel al voor studenten en scholen via MSDN-AA en Devellopers. Alleen nog niet in de winkel. Maar dat bedoelde je natuurlijk ook. :thumb up:
En voor alle partners van MS en alle volume license klanten. Eigenlijk dus de volledige zakelijke markt.
 
Om precies te zijn :
Win7RTM_5F00_Availability_5F00_Chart_5F00_32BDDDF9.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan