• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

release notes Cisco_8455_171109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt. Kan het ook anders dan?
Ik hou nog wel de witte flitsen bij bv enkele videoclips in de zwarte balk bovenin de clip.

Jazeker, zo heb ik (en vele met mij) de HDMI-verbinding via m'n receiver lopen en daar zit hem nou net het probleem. Ik heb een andere ontvanger (Humax 5000c) die wel met de receiver om kan gaan, dus daar ligt het niet aan.
 
Overige wijzigingen:
- Ondersteuning om versleutelde VOD items te kunnen ontsleutelen.
- Toewijzing van RAM geheugen voor gebruik van smartguide verbetert. Heeft positieve effect op de performance van de user interface en de stabiliteit van het systeem.
- Betere ondersteuning voor DVI apparaten (Indien HDCP compliant).
- Betere HDMI handshake afhandeling

Geinstalleerd en het menu is absoluut sneller.

Wat ik graag in december nog opgelost/geimplementeerd zou willen zien, is de datum van de Uitzending Gemist items, als je een zoekopdracht hebt uitgevoerd. Dat is nu onmogelijk om een keuze te maken, aangezien alle gevonden items bij Datum de tekst 'On-Demand' hebben staan. Je zult ze dus een voor een moeten openen om de uitzenddatum te achterhalen. Bij terugkeer in de lijst met resultaten staat je cursos weer bovenaan en zul je dus moeten onthouden welk item je al wel/niet geopend hebt. Ergerlijk! Hopelijk kan dit meegenomen worden met de release in december.
 
Jazeker, zo heb ik (en vele met mij) de HDMI-verbinding via m'n receiver lopen en daar zit hem nou net het probleem. Ik heb een andere ontvanger (Humax 5000c) die wel met de receiver om kan gaan, dus daar ligt het niet aan.

Bij mij idem ook via een receiver. De Cisco heeft daar structureel issues mee.

En het licht echt aan de Cisco omdat a) zo goed als iedereen die er een receiver tussen heeft staan ongeacht het merk receiver en TV deze issues heeft b) zoals ronvm al aangeeft geen enkel apparaat bij mij thuis inclusief andere decoders dit issue heeft.

@Ronvm: de enige reden dat ik nog geen relatiecrisis over de Cisco heb is dat ik ook een Home Theather PC met Windows Mediacenter heb staan in mijn hifi. Neemt weliswaar analoog op, maar daar kan mijn vriendin mee leven. Ikzelf wat minder, maar hik tegen weer 300 euro aan.
Laat dus structureel alle geplande opnamen op de Cisco ook op mijn HTPC opnemen. Is de enige manier om te garanderen dat je geen opnames mist.
 
Ik snap het, maar ik ben er nu helemaal klaar mee. Ik wil gewoon betrouwbaar kunnen kijken en niet met allerlei trucjes etc. Ook mijn vrouw en dochter moeten gewoon de TV aan kunnen zetten zonder allerlei handelingen van resetten tot aan de stekker er even uit te halen. Niemand bij ons heeft daar nog zin in en ik neem aan dat elk normaal denkend mens hetzelfde heeft.
De ontvanger zou Ziggo Gecertificeerd zijn, dus voor de klant gewoon bruikbaar, maar niks is minder waar. Ik wil gewoon kunnen opnemen (digitaal) dus is de Humax 5050c dè oplossing maar wel weer een die ruim € 300,= gaat kosten en daar baal ik nou van. Had ik het indertijd maar meteen gedaan, dan was dit allemaal niet gebeurd.
 
Aan de zuurbekjes: Bij mij werkt ie na deze update als een trein. Supersnel en betrouwbaar en met alle randapparatuur werkt hij prima.

Enige wat ik graag zou zien is inderdaad graag datum en tijd bij gemist en waarom niet alle programma's bij rtl gemist zoals op de site bij rtl (ushi).

Ik ben blij.:frons:
 
Hier ook tevreden, want tot op heden geen verspringing van resolutie meer :)
 
Als ik vanuit interactief terug ga slaat het menu zwart, ik heb hem 2 keer moeten resetten, menu is nu wel sneller.

Ik hoop dat het resetten niet meer nodig is.Voorheen had ik dat niet.
 
Aan de zuurbekjes: Bij mij werkt ie na deze update als een trein. Supersnel en betrouwbaar en met alle randapparatuur werkt hij prima.

Enige wat ik graag zou zien is inderdaad graag datum en tijd bij gemist en waarom niet alle programma's bij rtl gemist zoals op de site bij rtl (ushi).

Ik ben blij.:frons:
Ben geen 'zuurbekje' hoor :no:, maar geef gewoon de feiten weer zoals die zijn. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik jou had kunnen citeren, maar mijn ervaring is duidelijk anders. Heb je hem ook op een receiver aangesloten staan?
 
ik heb mijn cisco met een optische kabel aangesloten op mijn receiver. werkt prima. nooit problemen gehad.

maar..........

als ik de radio aan heb springt hij constant terug naar tv. echt om stapelgek van te worden!!!!!!!:no: hoop dat daar snel iets aan gedaan word.

ik had ook gehoopt op de mogelijkheid om twee programma's tegelijk op te nemen. was ook toegezegd! maar helaas!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan