• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de wishlist zie ik graag de mogelijkheid opgenomen om programma's vooruit (zoals met een ouderwetse videorecorder) te kunnen schedulen op datum/tijd.

Ik weet niet zeker of ik het goed begrijp, maar dit kan toch al: timer | naar de lege regel gaan en deze aanpassen door op ok te drukken
(blz NL33: 6. TV gids | 6.3 timer | 3 nieuw timerprogramma)
 
Oops,
dat werkt. Ik heb dit niet in de user guide/gebruikers documentatie kunnen vinden. Misschien is er nog wel meer mogelijk dat ik niet weet. Waar heb je deze info vandaan?

John
 
Klopt, gisteren in ieder geval niet optimaal. Waarschijnlijk was het al te donker. Evengoed bedankt.:?
 
Nu er al zoveel bugs en wishes zijn, wordt het dan niet langzamerhand tijd om humax/copaco/Ziggo in te lichten? Ik heb begrepen dat er in mei of juni pas een firmware update komt, dus zo vroeg mogelijk klagen lijkt raadzaam.
 
Storing doorgelusd analoog signaal?

Onlangs gelijktijdig een opname gemaakt op de Humax en een HDD recoder van zelfde programma, de Humax om te kijken en de HDD recorder om te kopieren naar DVD. De coax kabel zit bij mij eerst op de Humax en vandaaruit doorgelusd naar de HDD.
Door uitloop programma stopte de Humax opname voor einde programma. Maar vanaf exact hetzelfde programmapunt is de resterende opname op de HDD ernstig verstoord door hevige beeldruis!!!
Vreemd, het lijkt erop alsof de Humax het analoog signaal na uitschakelen niet meer doorgeeft. De oplossing is simpel, coax in andere volgorde aansluiten, maar is dit meerdere mensen opgevallen?
 
Vreemd, het lijkt erop alsof de Humax het analoog signaal na uitschakelen niet meer doorgeeft. De oplossing is simpel, coax in andere volgorde aansluiten, maar is dit meerdere mensen opgevallen?

Ja het is al eerder genoemd dat de rf-uit in low-power standby wordt uitgeschakeld
 
Nu er al zoveel bugs en wishes zijn, wordt het dan niet langzamerhand tijd om humax/copaco/ziggo in te lichten? Ik heb begrepen dat er in mei of juni pas een firmware update komt, dus zo vroeg mogelijk klagen lijkt raadzaam.
\

Wij zullen de items verzamelen en meenemen in de discussie met Humax / Copaco om te komen tot een lijst met noodzakelijke fixes en punten voor verbeteringen. De update komt zeker niet in mei. Zal eerder juni / juli worden.
 
Mee eens, ik heb de 9200C twee jaar lang zeer intensief gebruikt en nog nooit last gehad van problemen die ook maar enigzins zouden moeten duiden op een gedefragmenteerde harddisk.

Ik heb ook de 9200 en daar inderdaad (met mijn 500GB schijf) weinig tot geen last van gehad. Maar waarom had de P850R daar wel zoveel last van?

En wat zou de minderwaarde zijn als deze Humax deze optie wel zou krijgen?

:arrow: M.b.t. de reactie over mijn handtekening "power is nothing without control". De handtekening heb ik al vele jaren en nog nooit iets over te horen gekregen.

Power heeft te maken met vermogen (b.v. auto's). Veel vermogen is leuk maar zonder controle heb je er niets aan. :wink:
Zo is dat ook weer uit de wereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan