• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo komt met magazine Zie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies, al die opgeblazen positiviteit lees ik liever in een minder opgeblazen versie via bijvoorbeeld dit forum of elders op internet. Helaas worden forums, lijkt het, alleen gebruikt om te klagen.

Wij zijn hier wel redelijk tevreden net als vele anderen die je niet hoort of ziet. De meesten zijn tevreden alleen daar merk je nooit iets van.
 
ik heb vorige week het magazine ontvangen. Zag er wel goed uit, maar niet echt inhoudelijk interessant vond ik.
 
Blaadje ligt al gezellig in de oud papierbak. De scholen zijn er in ieder geval wel blij mee, dit in tegenstelling tot mijn persoontje:wink:
Laat ze dat geld maar gebruiken om hun helpdesk te verbeteren, want daar schort hier en daar nog wel wat aan.
Ik bedank voor dit soort propagandablaadjes, want dat was het, niet meer en niet minder.
 
Ik zag er ook niets bijzonders in staan. Ik zou tegen Ziggo willen zeggen dat ze mijn brievenbus wel over mogen slaan.

Ook ik zit niet te wachten op van die glimmende blaadjes met non-informatie. Ik zou zeggen tegen iedereen: Stuur een mail aan [email protected].

Laten ze de productie kosten maar van het abonementsbedrag afhalen.
 
Ook ik zit niet te wachten op van die glimmende blaadjes met non-informatie. Ik zou zeggen tegen iedereen: Stuur een mail aan [email protected].

Laten ze de productie kosten maar van het abonementsbedrag afhalen.
Wat dacht je er aan over te houden ?
Ziggo heeft ruim 3,3 miljoen aansluitingen.
 
Tja,

Rekening houdend met 3,50 (is een gok) kosten per magazine moet er toch een maandje gratis basis pakket mogelijk zijn. :)
 
Tja,

Rekening houdend met 3,50 (is een gok) kosten per magazine moet er toch een maandje gratis basis pakket mogelijk zijn. :)

Door de hoge oplage (3 miljoen) kost 1 exemplaar minder dan een euro.
Op mijn werk heb ik namelijk te maken met het drukken van tijdschriften.


Tommy
 
Door de hoge oplage (3 miljoen) kost 1 exemplaar minder dan een euro.
Op mijn werk heb ik namelijk te maken met het drukken van tijdschriften.


Tommy
Ik neem aan dat dat alleen de kosten van het drukken zijn?

Het ontwerpen en verspreiden van die tijdschriften zal namelijk waarschijnlijk ook niet gratis gedaan worden. :oyeah:
 
Dan is er natuurlijk nog de bijbehorende flashy website waar kennelijk meer aandacht aan is besteed dan aan de gewone Ziggo-site...

Reclame hoort erbij, alleen zo'n onzinblaadje komt heel ongelukkig aan als er nog zoveel dingen te bedenken zijn die echt wel belangrijker zijn voor Ziggo om te regelen op dit moment en ook meer opleveren uiteindelijk (uitbreiding en uitgebreidere training helpdesk, verbetering onderlinge communicatie tussen afdelingen, van bovenaf naar de afdelingen toe en voorál vanaf de eerstelijns tot aan het management mag er ook wel eens feedback opgepakt worden, aangepaste openingstijden (of gewoon geen domme fouten maken op correspondentie), en een beter georganiseerde structuur wat betreft klacht-, taak- en factuurafhandeling, etc.).

Het is niet zo simpel natuurlijk, en het is ook niet allemaal kommer en kwel, en voor veel mensen is het waar wat er in het blaadje staat, maar ruimte voor verbetering is er, het enige wat het tegenhoudt zullen de kosten wel weer zijn. Uiteindelijk denk ík dat de door mij genoemde investeringen uiteindelijk meer opleveren aan klantbehoud dan dit nietszeggende drukwerkje.
 
Op de kaft staat er dit: "Persoonlijke actiecode: 1234567" (1234567 is als voorbeeld)

Wat kan ik hiermee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan