• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om te zeggen dat de Humax onbetrouwbaar is, gaat te ver.
Het is, in mijn ogen, een goed apparaat.
En met 2 programma's achter elkaar heeft de Cisco ook problemen.
Vandaar handmatig instellen, zoals vroeger met de Video recorder, DVD recorder en HDD recorder.

Timer
Datum, begintijd, eindtijd, zender instellen.
Let er wel op dat het nummer van de zender het echte nummer moet zijn en niet het nummer uit de favorieten.
Klaar is kees.
Zoals ik al eerder had geschreven moet dat ook als de opname buiten de EPG valt.

Of na instellen met de EPG, na de timer gaan en de eindtijd wijzigen.

Wie weet wat er nog allemaal met de updates verbeterd wordt.
Geef het apparaat even de tijd, is pas nieuw bij ons op de markt.

Ik wil hem voor geen goud meer ruilen voor de Samsung H360.

Een recorder die z'n basisfunctie, het opnemen van programma's, niet altijd uitvoert vind ik wel degelijk onbetrouwbaar. Bij mij waren het niet twee programma's achter elkaar, of tegelijk, maar ruim na elkaar. Niks bijzonders aan.
Dit is niet vervelend als bijvoorbeeld verkeerde epg info. Het betekent dat je een programma mist dat je graag wilde zien.
 
hoe zit dat met de favorieten? Ik kijk meestal naar de gids vanuit mijn favorieten en geeft dan een ok op het programma dat ik wil opnemen. Ik heb nog geen issues gemerkt t.a.v. uit favorieten opnemen

Als je via de GUIDE / EPG opneemt, is er niets aan de hand.

Als je via de timer handmatig alles insteld, moet je het juiste kanaalnummer gebruiken.
 
Een recorder die z'n basisfunctie, het opnemen van programma's, niet altijd uitvoert vind ik wel degelijk onbetrouwbaar. Bij mij waren het niet twee programma's achter elkaar, of tegelijk, maar ruim na elkaar. Niks bijzonders aan.
Dit is niet vervelend als bijvoorbeeld verkeerde epg info. Het betekent dat je een programma mist dat je graag wilde zien.

Het is zeker vervelend, maar dit euvel komt zelfs bij de 9200C ook nog steeds sporadisch voor. Gelukkig nog geen spontane reboots gezien waar de 9200C echt behoorlijk veel last van had in het begin.
 
Een van de twee opnames die bij mij gisteren faalde was een opname voor elke werkdag. Kwam er net achter dat de programmering verdwenen was na de fout. Als je dat dus niet merkt loop je ook nog alle volgende opnames mis.
 
Op de Humax 9200C kon ik een aantal opnamen selecteren om in één keer te verwijderen.

Op de Humax 5050C mis ik dit en wis nu één voor één. Zie ik iets over het hoofd of kan dat écht niet anders ? dan wellicht een tip voor een eventuele firmware update.

Het display kan inderdaad een dimmer krijgen, nu veel te fel vind ik maar vreemd genoeg bij het afspelen van een opname is het display een stuk minder fel.

Ook de LED die blauw (aan) en rood (uit) kleurt mag van mij instelbaar worden. Hij gloeit langzaam op en af. Als je dit zou kunnen dimmen in een vaste stand of zelfs helemaal uit kan zetten lijkt het me een stuk mooier ?

Koppelen (herkennen) van 2 programma's achter elkaar via de EPG zou ook erg mooi zijn, nu worden dat 2 aparte programma's met beide extra tijd en overlap (blokkeert dus een mogelijke 3e opname).

Verder prima apparaat !
 
Bug's: Niet anders dan al genoemd is

Wish: Graag support voor een of meerdere modellen USB Wifi dongle(s)
 
Bug's: Niet anders dan al genoemd is

Wish: Graag support voor een of meerdere modellen USB Wifi dongle(s)

Duidelijk, als je wilt kan ik je wel een optie geven om je Humax met een wifi lan te verbinden
 
Na een weekje gebruik heb ik nog wel een wens:
Mogelijkheid om de humax te benaderen zonder FTP, zodat ik rechstreeks met mijn popcornhour of PC kan kijken op de humax
 
Na een weekje gebruik heb ik nog wel een wens:
Mogelijkheid om de humax te benaderen zonder FTP, zodat ik rechstreeks met mijn popcornhour of PC kan kijken op de humax

bedoel je dan met "software" van Humax of ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan