• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NL-1 HD Storingen hier melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb tijdens de eerste helft van Zwitserland tegen Tsjechie veel last van krakend geluid en een blokkerig beeld,ligt vast aan de HD uitzending of het signaal uit Zwitserland want nu tijdens de reclame is het beeld en geluid goed.
 
Problemen

Ik woon in Den Haag (oude Casema) en heb de Samsung DCB-H360R. Ik kreeg na verloop van tijd, en nu om de minuut, artifacts. Heel vervelend.

Verder had ik het probleem dat om de zoveel seconden het geluid even weg viel. Door de Samsung aan en uit te zetten is dat probleem verholpen.

We hebben even zitten timen maar de artifacts komen nu om de 10 tot 15 seconden en betreffen het hele beeld. Het lijkt net alsof je een eerder beeld in negatief ziet. Heel storend.
 
bij mij had ik tijdens de reclame wat glitches, nu bij de wedstrijd is het goed, de enige glitches die ik nu zie, komen vnl wanneer er zo'n lopende camera langs het veld wordt gebruikt.
 
in limmen geen probleem kijk via sateliet beeld goed geluid goed
 
We hebben even zitten timen maar de artifacts komen nu om de 10 tot 15 seconden en betreffen het hele beeld. Het lijkt net alsof je een eerder beeld in negatief ziet. Heel storend.

Hier precies hetzelfde. Geluid doet het trouwens wel goed
 
We hebben even zitten timen maar de artifacts komen nu om de 10 tot 15 seconden en betreffen het hele beeld. Het lijkt net alsof je een eerder beeld in negatief ziet. Heel storend.
Ik heb even geschakeld naar het SD kanaal van NL1 en na 10 minuten weer terug naar het HD kanaal. Ik heb nu de laatste twintig minuten van de wedstrijd gezien met maar een paar kleine 'glitches'.
 
Zag net een reactie van iemand in een ander topic die schreef dat na het helemaal spanningsloos en weer aanzetten van de Samsung de artefacts wegbleven. Merken anderen met deze problemen dat ook ?
 
Na de eerste wedstrijd: in Den Helder alleen een hik in het geluid.
Ik heb het nu geklokt, precies om de 5 minuten valt het geluid een seconde weg.
In het beeld zie ik geen onregelmatigheden.
 
Heb al dagen dat het geluid 1 seconde weg valt. Het laatste kwartier geen haperingen in het beeld gezien.

Decoder: Samsung 360
Woonplaats: Roermond
 
Geen Nederland 1 HD

Al enige tijd lichte storingen op Nederland 1 HD. Kleine storingen in de vorm van blokjes in het beeld.

Vandaag voor de eerste wedstrijd van het EK werd het beeld totaal zwart met de foutmeldingen E37 & E48.:shock:

Volgens Ziggo medewerker zou E37 op te lossen zijn door stekker van ontvanger eruit te trekken. Dit geprobeerd echter GEEN resultaat. :mad:

Tevens geen beeld en de foutmeldingen E37 & E48 op zenders: RTL8, NET5. :shock:

Nieuwe HD ontvanger Samsung DCB H360RS aangeschaft voor het EK en nu dit. Erg teleurstellend en ik hoop dat dit snel word opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan