• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

rtl gemist bij upc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer eens een reset. Stroom eraf, 30 seconden wachten, stroom erop.
 
Probeer eens een reset. Stroom eraf, 30 seconden wachten, stroom erop.

Hier ook het probleem dat ik mij moet abboneren hierop (terwijl ik een netgemist abbo heb). Heb ook al geprobeerd te resetten, maar dit heeft niet geholpen.
 
Hier ook het probleem dat ik mij moet abboneren hierop (terwijl ik een netgemist abbo heb). Heb ook al geprobeerd te resetten, maar dit heeft niet geholpen.

Bij mij is het inmiddels verholpen, Kitaro heeft het weten op te lossen.
 
Beeldkwaliteit is matig tot bedroevend van RTL Gemist. Ik mis ook Voetbal International :) Maar goed..het werkt ! :wink:
 
maar al het content is van vorige week? wordt er niet bijgewerkt nog? en waarom is het nog niet aangekondigd door Ziggo?
 
maar al het content is van vorige week? wordt er niet bijgewerkt nog? en waarom is het nog niet aangekondigd door ziggo?

op de nieuwe Ziggo website staat enkel RTL5 nu ' Net gemist/Interactief' aangevinkt https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/ trouwens begrijp uit de berichten hier dat dus Ziggo ook aan het testen is. Wat verstaan jullie onder slechte beeldkwaliteit? Bij UPC ziet het er netjes uit. Heb recent nog expeditie Robinson gekeken.
 
Kan veel dingen van de RTL-zenders alleen de kwaliteit is inderdaad minder dan de publieke zenders.
 
en wat ook lastig is, is dat er geen datum van uitzending bij staat. Op dinsdag zie je drie maal RTL Nieuws maar je weet niet van welke datum/tijd. Bij wat oudere afleveringen zie je de datum nog tussenhaakjes erbij staan. Hopelijk wordt dit verbeterd.

PS en waar is Voetbal International ? :wink:
 
en wat ook lastig is, is dat er geen datum van uitzending bij staat. Op dinsdag zie je drie maal RTL Nieuws maar je weet niet van welke datum/tijd. Bij wat oudere afleveringen zie je de datum nog tussenhaakjes erbij staan. Hopelijk wordt dit verbeterd.

PS en waar is Voetbal International ? :wink:
Probleem van datum is volgens mij een algemeen probleem, als je bij uitzendinggemist zoekt staat er in het veld datum "on demand". Gaat ook nog steeds niet goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan