• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zet ik de Humax uit, dan is het analoge beeld slecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn schoonmoeder past nog wel eens op de kinderen, en de TV bedienen gaat nog net. Haar uitleggen hoe de Humax werkt is onbegonnen werk... :mrgreen:

Vandaar: alleen TV aan en lekker analoog kijken...

:) TNT :)
Ja ken dat, daarom heb ik toen ook een logitech harmoney gekocht. Zelfs mijn dochter van 4 kan nu zeker de tv aan doen of een dvd kijken. Zelfs de reciever staat meteen aan en op de juiste ingang.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
In powersave modus. Geen klokje dus.

Blijft hij anders wel het signaal fatsoenlijk doorgeven / versterken?

:) TNT :)

Lijkt me een kwestie van uitproberen. Ik heb de decoder zelf in powersave modus, maar gebruik analoog verder niet. Kans is groot dat het analoge beeld iig beter is aangezien de decoder niet helemaal wordt uitgezet in de 'niet powersave' modus.
 
Inderdaad, als de Humax uit staat geeft hij geen signaal meer door via de antenne-aansluiting naar de televisie.

Dit is op te lossen door een splitter voor de Humax te zetten en de televisie direct op het AOP aan te sluiten.

Zo heb ik het ook opgelost.
Als je alleen ff het journaal bv wil kijken hoeft die humax niet aan (en je hoeft niet te wachten totdat hij is opgestart)

Of voor teletekst, werkt veel sneller via de TV (groter geheugen denk ik)
 
Ik probeer het straks thuis, en laat het jullie weten!

Ik ga iig de kabel en connectoren vervangen door Hirschmann spul.

:) TNT :)
 
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij geeft hij het signaal wel goed door als hij niet in powersave staat maar in de "normale" standby waarbij het klokje zichtbaar is.

Hirschmann is goede apparatuur. Je kunt ook kiezen om een multitap te gebruiken. Van daaruit kun je naar elke ontvanger (tv, digitale ontvanger, etc) een coax leggen.
 
Goedemorgen, net even geprobeerd en inderdaad: Bij standby blijft het beeld goed, in powersafe wordt het zwart/wit met ruis.

Duidelijk dus!

Bedankt allen,

:) TNT :)
 
Goedemorgen, net even geprobeerd en inderdaad: Bij standby blijft het beeld goed, in powersafe wordt het zwart/wit met ruis.

Duidelijk dus!

Bedankt allen,

:) TNT :)

Maar het verschil in stroom gebruik is zo groot, dat een splitter voor je humax snel terug verdiend is :wink:
 
wat ik de stroom verbruik in de beide moet?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
wat ik de stroom verbruik in de beide moet?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Ik neem aan dat je bedoelt: "Wat is het stroomverbruik in beide modussen?":

Normaal: 24W
Powersafe: 6W

Factor 4 dus.

:) TNT :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan