• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung LE-46B750U1PXZG

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eastern!

Beste Anoniem

of iemand die ervaring heeft met dit model.

Een vraag:
Deze is mij aangeboden en er werd verzekerd dat die ook met de CI+ werkt.

Op de doos staat:

Model:LE46B750U1P
Model code: LE46B750U1PXZG
Type nr: LEB750

Made in Slovakia

Alvast bedankt!
 
Beste Anoniem

of iemand die ervaring heeft met dit model.

Een vraag:
Deze is mij aangeboden en er werd verzekerd dat die ook met de CI+ werkt.

Op de doos staat:

Model:LE46B750U1P
Model code: LE46B750U1PXZG
Type nr: LEB750

Made in Slovakia

Alvast bedankt!


in onze lijst staat : LE46B750U1PXXN
dat is dus niet hetzelfde, maar je kunt de samsung helpdesk nog eens bellen
 
Wat zien we ineens veel van die "PXZG" modellen, waar komen ze vandaan en waar worden ze gekocht? Want deze staan niet op de lijst van gecertificeerde toestellen en vormen zo een risico voor de consument lijkt me! :?:
 
In hele kleine grijze lettertjes eronder staat een link naar de specs en het ziet er naar uit dat er een CI slot inzit.

Die zit er ook op!
Dat heb ik met eigen ogen gezien.

Ik heb vanavond al een mail naar Samung.nl verstuurt met de vraag of deze ook de CI+ ondersteund.

Wat ik me ook afvraag is of een LCD die uit Slovakia komt anders/minder is.(geen idee waar de andere vandaan komen)

Ook wat de garantie betreft zijn er twijfels.

De verkoper vertelde dat PXZG staat voor (ZG) Ziggo?
 
De verkoper vertelde dat PXZG staat voor (ZG) Ziggo?
dat lijkt me sterk, meestal zijn de letters na de P waar de de lcd voor bestemd is( PxxN (N=Nederland), correct me if i'm wrong.
 
dat lijkt me sterk, meestal zijn de letters na de P waar de de lcd voor bestemd is( PxxN (N=Nederland), correct me if i'm wrong.

Kan ZG Slovakia zijn dan?
Want dat stond op de doos.
 
Kan ZG Slovakia zijn dan?
Want dat stond op de doos.

Meest waarschijnlijk wel, Slowakije( ZG= Zagreb), maar zoals anoniem en BenJ al voorgesteld hebben, even bellen/mailen naar samsung omtrent of deze lcd CI+ ondersteund. Misschien kan je, als je mogelijkheid hebt een CI+ cam ophalen met de garantie als het niet werkt, dat je het terug kan brengen.( meestal nemen ze d cam terug, de smartcard niet).

Succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
xzg

ik heb ook een xzg model en heb de proef op de som genomen. een paar weken geleden een ci+cam besteld en vorige week is die binnen gekomen. in mijn tv gedaan en alles werkt naar behoren.

ik durf geen garantie te geven dat tv met een ander type nummer ook goed werkt met de cam. maar het werkt tenminste wel met mijn tv.
(zie type nr in persoonlijke info)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan