• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnamen mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij gaat na het verstrijken van het kijk blok inderdaad gewoon uit.
Dus de 5050 blijft niet de hele vakantie aanstaan.

Dan heb ik een eerdere opmerking over het kijkblokje (long time ago) verkeerd onthouden. Mijn excuus voor de verwarring. :oops:
 
Hij gaat na het verstrijken van het kijk blok inderdaad gewoon uit.
Dus de 5050 blijft niet de hele vakantie aanstaan.

Ligt het aan mij of zie ik een geplande kijkblok niet terug in de schedule?

*Phew* dus toch...

Maar je moet van lijst wisselen (geel knopje, of opt+?). Standaard zit je in de 'opneemlijst' waar je de kijkblokken inderdaad niet ziet... wissel je van lijst dan zie je de kijkblokken staan (verwarde me eerst ook).
 
*Phew* dus toch...

Maar je moet van lijst wisselen (geel knopje, of opt+?). Standaard zit je in de 'opneemlijst' waar je de kijkblokken inderdaad niet ziet... wissel je van lijst dan zie je de kijkblokken staan (verwarde me eerst ook).

:thumb up: Die wist ik nog niet. Idd stond onderin een geel rondje met Wijzig lijst.
Thanks.
 
6 weken vakantie, 4 keer per dag 5 minuten opnemen....dat hapt ook heerlijk weg op de schijfruimte natuurlijk. Zou handig zijn als hij na het 'kijk'-blokje hem toch weer op standbij zet.
Ik ben benieuwd.

Hij gaat na het verstrijken van het kijk blok inderdaad gewoon uit.
Dus de 5050 blijft niet de hele vakantie aanstaan.

Misschien nog even een tip voor degenen die het kijk blokje programmeren.
Ik ga er even vanuit dat de meesten via HDMI kijken maar ik weet dat er enkelen hier op het forum ook nog via scart kijken.

Bedenk even dat sommige tv's automatisch aanspringen als je je decoder aanzet. Volgens mij is dat alleen een functie die via scart ondersteund wordt maar niet via HDMI. Please correct me if i'm wrong.

Mijn oudere philips breedbeeld tv sprong automatisch aan als ik mijn digitale decoder aanzette.

Zou jammer zijn dat je een x aantal weken op vakantie gaat en blijkt dat al bij het eerste kijk blokje je tv aangesprongen was. Staat je tv enkele weken aan.
 
TV van de standby af? (of stekker er uit?)

Als je TV middels een knop uitgeschakeld kan worden zou ik dat zeker doen als je langere tijd weg gaat. Mijn LG LCD heeft helaas geen knop en staat altijd in stand-by. De stekker eruit is dan de beste optie.
Scart eruit halen kan ook maar dat is vaak lastiger omdat de TV's vaak in kasten staan of hangen aan de muur. Daarbij ben ik ook niet zo'n fan om scart- en HDMIkabels uit de tv te halen.
 
Ter info: deze problemen zijn niet uniek voor Ziggo. Bij Delta (Zeeland) zie ik exact dezelfde problemen. Ik laat de decoder nu voor de zekerheid maar gewoon 24/7 aan staan :(
 
mislukte opnames

Om maar even volledig te zijn: ik sluit me aan bij deze waslijst aan klachten. Net terug van vakantie, programma's vooraf ingesteld (ot: wat toch al lastig is omdat de Ziggo programmagids maar een paar dagen doorloopt, waarom niet meerdere weken zoals bij Windows Mediacenter of TvTv? /ot) en het merendeel is mislukt. Krijg nu ook bij opstarten regelmatig E19-meldingen op alle kanalen.

Heb de 5050 nu 5 maanden, maar dat is voor het eerst. Er is dus onlangs een verandering doorgevoerd, waardoor die E19's veel langer duren. Simpelweg terugdraaien die verandering, lijkt me, als het voorheen geen problemen opleverde.
 
*zucht*

En ja hoor, vanavond weer een opname mislukt... Timerkijkblok ingesteld van 17:30 tot 17:35 op Ned1 en opname van 19:30 tot 20:30 op net5 toch mislukt...

Begin er toch wel knap beroerd van te worden en van Ziggo heb ik uiteindelijk ook niks meer gehoord dus anders daar nog eens contact mee opnemen (het werd intern doorgestuurd ofzo).

Bagger...
 
Bij mij vanmorgen/overdag 4 opnames mislukt.
Maar.....dat zou er ook aan kunnen liggen dat m'n harddisk voor 94% vol was natuurlijk. :wink:
Ik heb inmiddels het één en ander naar de PC overgezet en van de Humax gewist. Kijken of het morgen beter gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan