• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen zenders meer te sorteren op Sony tv (alphacrypt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit alleen zo als je de nieuwe firmware hebt en de landsinstelling verandert om de zenders weer te kunnen sorteren, of gebeurt dit ook bij de oude firmware waar de sorteerfunctie nog gewoon inzit?
Met de oude originele software zag je alleen EPG info van nu en volgende, bij andere programma's was de EPG leeg. Dus echt slechter is het niet geworden met de nieuwe software.
 
Vreemd, ik gebruik de oude software, 1.303EA en heb ook wat wijzigingen aangebracht in mijn lijst. Ik krijg voor de meeste zenders (ook de verplaatste) EPG info voor 1 a 2 tot soms wel 5 dagen vooruit, zonder noemenswaardige problemen. (Behalve van de week, toen de commerciëlen besloten om ineens allemaal Patrick Swayze films te vertonen ipv de geplande programmering)
 
Vreemd, ik gebruik de oude software, 1.303EA en heb ook wat wijzigingen aangebracht in mijn lijst. Ik krijg voor de meeste zenders (ook de verplaatste) EPG info voor 1 a 2 tot soms wel 5 dagen vooruit, zonder noemenswaardige problemen. (Behalve van de week, toen de commerciëlen besloten om ineens allemaal Patrick Swayze films te vertonen ipv de geplande programmering)
Vreemd, ik heb al meerdere malen fabrieksinstellingen gedaan zonder resultaat.

Maar miscchien heb jij niet zoveel zenders verplaatst, ik heb vanaf kanaal 11 tot 100 alles op een ander voorkeuze kanaal staan nu.
 
Sony gebruikers

Sony zal volgende week ee versie 1.600 beschikbaar stellen. Deze zal niet op het netwerk worden geplaatst om te voorkomen dat mensen zonder medeweten hun sorteerfunctie kwijtraken. Deze functie heeft wel een aantal verbeteringen o.a. mbt CI+.
Sony heeft verder gemeld dat ze de sorteerfunctie niet kunnen aanzetten, omdat dit conflicteert met de netwerk update functie.

Sony heeft echter wel toegezegd dat de sorteer functie opnieuw terugkomt, maar de noodzakelijke aanpassingen daartoe vragen aanzienlijk meer tijd. De verwachting is dat dit nog een maand zal duren.
 
Sony gebruikers

Sony zal volgende week ee versie 1.600 beschikbaar stellen. Deze zal niet op het netwerk worden geplaatst om te voorkomen dat mensen zonder medeweten hun sorteerfunctie kwijtraken. Deze functie heeft wel een aantal verbeteringen o.a. mbt CI+.
Sony heeft verder gemeld dat ze de sorteerfunctie niet kunnen aanzetten, omdat dit conflicteert met de netwerk update functie.

Sony heeft echter wel toegezegd dat de sorteer functie opnieuw terugkomt, maar de noodzakelijke aanpassingen daartoe vragen aanzienlijk meer tijd. De verwachting is dat dit nog een maand zal duren.

Anoniem, kun/wil je bij de diverse leveranciers afdwingen dat ze release notes gaan publiceren bij firmware updates, zodat we zelf kunnen beslissen wat we doen?
 
Anoniem, kun/wil je bij de diverse leveranciers afdwingen dat ze release notes gaan publiceren bij firmware updates, zodat we zelf kunnen beslissen wat we doen?

afdwingen zal niet gaan, maar volgens mij leveren een aantal fabrikanten op de website wel nadere informatie over de wijzigingen.
 
Sony gebruikers

Sony zal volgende week ee versie 1.600 beschikbaar stellen. Deze zal niet op het netwerk worden geplaatst om te voorkomen dat mensen zonder medeweten hun sorteerfunctie kwijtraken. Deze functie heeft wel een aantal verbeteringen o.a. mbt CI+.
Sony heeft verder gemeld dat ze de sorteerfunctie niet kunnen aanzetten, omdat dit conflicteert met de netwerk update functie.

Sony heeft echter wel toegezegd dat de sorteer functie opnieuw terugkomt, maar de noodzakelijke aanpassingen daartoe vragen aanzienlijk meer tijd. De verwachting is dat dit nog een maand zal duren.
Heel mooi nieuws !!
grin.png
 
1 maand is niet echt lang, ben benieuwd.
 
Sony gebruikers

Sony zal volgende week ee versie 1.600 beschikbaar stellen. Deze zal niet op het netwerk worden geplaatst om te voorkomen dat mensen zonder medeweten hun sorteerfunctie kwijtraken. Deze functie heeft wel een aantal verbeteringen o.a. mbt CI+.
Sony heeft verder gemeld dat ze de sorteerfunctie niet kunnen aanzetten, omdat dit conflicteert met de netwerk update functie.

Sony heeft echter wel toegezegd dat de sorteer functie opnieuw terugkomt, maar de noodzakelijke aanpassingen daartoe vragen aanzienlijk meer tijd. De verwachting is dat dit nog een maand zal duren.

Mooi, maar vraag eens of je blokken van zenders in 1 keer kunt verplaatsen.
Ik bedoel, bv het Ziggo etalage kanaal en het ziggo zenderoverzicht tegelijk naar positie 998 en 999. :idea:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan