• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat is jou lievelings zender?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesmsn

Forum Gebruiker
Berichten
345
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wat is jou lievelings zender?
Laat je reactie achter!:thumb up:
 
Het Ziggo zenderoverzichtkanaal,hahahaha nee grapje,waar ik veel naar kijk zijn de 3 Hd zenders,Discovery HD,NCG HD en History HD.
 
Bij mij gaat het niet om de zenders, maar om de programma's die uitgezonden worden.
Ik zoek dus niet op zender maar op programa's die ik wil zien.

Dus een lievelingszender heb ik eigenlijk niet, maar zenders waar ik vaak naar kijk zijn:

- Discovery Channel
- Comedy Central
 
me dvd zender als ik dvd zit te kijken. Maar heb ook geen lieveling zender. Maar houd wel van een film of een goeie serie. Dus zullen de meeste com. zenders zijn.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Een echte lievelingszender heb ik niet. Misschien op bepaalde dagen.
Op maandag Nederland 3, op zondag de SWR. En tijdens wielerwedstrijden Eén of Canvas.
 
Mijn lievelings zender is SciFi Channel....een schot in de roos door Ziggo :pompom::pompom:
 
Mijn favoriet was 3 voor 12 on stage.
Nu die er niet meer is, heb ik niet een echte favoriet.
Ik kijk graag naar goede films en documentaires.
Ook volg ik het nieuws en oud nieuws op bv nostalgie 24.
 
Ligt eraan, de ene avond Rlt4 de andere Sbs6 of Ned1 Ned3, het is maar net wat er die avond op die zenders te zien is. Dus ik heb niet echt een favoriete zender. Vroeger toen rtl4 pas begon was die mijn favoriete zender en daarvoor was het Rtl+ (Rtl Television). Als ik nog verder in de tijd terug ga(jaren 60/70) waren de Duitse zenders favoriet want op die zenders werden de betere films uitgezonden.
 
Varieert hier ook, meestal kijk ik naar de Discovery Channels en als er een goede film op een zender is. Maar deze tijd zijn het toch herhalingen wat de klok slaat. :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan