CI+ CAM voor € 49,00 verkrijgbaar bij Caiway

Status
Niet open voor verdere reacties.
Caiway CAM op Ziggo

Inmiddels Caiway CAM gekocht en geïstalleerd, heeft mij wat moeite gekost om deze aan de praat te krijgen maar het resultaat is top!! Inderdaad toestel (in mijn geval Sony 37W5500) terug naar fabrieksinstellingen, anders doet ie het zeker niet... Irritant is wel dat als je de tv vanuit helemaal uit weer aanzet, dan initialiseert de CAM weer even. Heeft de "Ziggo CAM" dit ook? En minpuntje, als je naar een kanaal gaat dat buiten je abonnement valt dan blijft hij "zoeken". Je moet dan twee keer return drukken om naar een geldig kanaal te gaan. Enige dat ik nu echt mis is digitale radio op mijn tv. Daar zal ik toch een setje voor moeten kopen, om dit te regelen. Maar verder kan ik iedereen aanraden deze Caiway kaart te kopen voor €49 ipv €79 als je geen extra smartcard nodig hebt.....:applause:
 
Waarom zou je geen digitale radio hebben? Kijk maar eens bij de hogere kanaalnummers.
 
Maar verder kan ik iedereen aanraden deze Caiway kaart te kopen voor €49 ipv €79 als je geen extra smartcard nodig hebt.....:applause:

Deze week heb ik de Neotion CAM gekocht bij een bekende Rotterdamse fotozaak voor EUR 49,95, ook zonder smartcard. Ik moet hem nog installeren, maar weet op voorhand al dat deze CAM minder lang/zichtbaar bezig is met allerlei initialisatie procedures. In ieder geval een door Ziggo ondersteunde CAM.
 
Werd ook tijd dat de Ziggo-ondersteunde CAM los werd verkocht....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan