• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Conversie van bestanden van en naar Humax 5050c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah! Nou ja, heb de Humax nog niet digitaal aan de versterker aangesloten... kabeltje is onderweg, dus dat komt goed.

Nou ja, het biedt in elk geval meer mogelijkheden. :rolleyes: Kan ik een TS maken met en AC3 geluid voor de DD51 versterker en gewoon 2-kanaals voor alleen via de tv.:grin:
 
oke, ik heb dus ook net de ontvanger. Ben er tot nu toe super tevreden over. Zit dus alleen nog met het feit hoe ik films erop krijg. Gelukkig ben ik hierin niet alleen :pompom:.

Maar ik zie dat Peter al druk bezig, ik stuur wel even een pm.

Even voor de goede orde, ik heb een avi film om deze op de Humax te krijgen moet ik dus:
1. deze omzetten naar .ts bestand (met bv. VLC)
2. tool van Peter (nog in de maak) gebruiken om .nts en .mht file te creeeren
3. alles overzetten naar de Humax

Klinkt goed! :lol:
 
Allemaal coole shit!

Maar, is er ook iets voor een Mac beschikbaar? Ik heb veel MKV bestanden die ik graag op de Humax wil zetten...
 
Allemaal coole shit!

Maar, is er ook iets voor een Mac beschikbaar? Ik heb veel MKV bestanden die ik graag op de Humax wil zetten...
Is dan uiteindelijk een Popcorn Hour, Icybox MP309 of een andere mediaplayer niet iets voor je?
Voordeel aan deze apparaten is ook nog dat ze een ingebouwde NZB/Torrent-client bezitten.

Misschien is de Western Digital TV HD Media Player 1080p ook wel iets.
Deze heeft wel als nadeel dat je geen harddisk kunt inbouwen en het allergrootste nadeel vind ik dat er geen netwerkaansluiting op zit.

Zelf heb ik de Icybox met 1 TB harddisk en die speelt bijna alle soorten bestanden zonder problemen af.
 
Is dan uiteindelijk een Popcorn Hour, Icybox MP309 of een andere mediaplayer niet iets voor je?
Voordeel aan deze apparaten is ook nog dat ze een ingebouwde NZB/Torrent-client bezitten.

Misschien is de Western Digital TV HD Media Player 1080p ook wel iets.
Deze heeft wel als nadeel dat je geen harddisk kunt inbouwen en het allergrootste nadeel vind ik dat er geen netwerkaansluiting op zit.

Zelf heb ik de Icybox met 1 TB harddisk en die speelt bijna alle soorten bestanden zonder problemen af.

Misschien, maar ik vind de Humax voor de rest helemaal perfect, inmiddels al twee jaar de PVR9200. Het enige minpunt aan de nieuwe is dat je niet 'zomaar' een avi, of MKV bestand erop kunt zetten
 
^Het gebruik van een NMT scheelt je in ieder geval vele uren conversietijd. ;)

btw je kunt de ts-files van de Humax ook op de NMT afspelen.
 
^Het gebruik van een NMT scheelt je in ieder geval vele uren conversietijd. ;)

btw je kunt de ts-files van de Humax ook op de NMT afspelen.

Misschien stom van me maar wat is een " NMT" en wat doe je er mee ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan